AnitaO
Castea
Aaaw.... så söta de är allihopa! wub.gif

Här kommer några fler, fast vuxna. Från SkrattNet.

Eva i Skåne
Dom vuxna är inte lika söta, om man säger så rolleyes.gif laugh.gif biggrin.gif laugh.gif
Castea
Hä hä... nä, de slår ju inte blädderveckshunden och dito baby. wub.gif

Sharpei heter de väl.... smile.gif
Leia

biggrin.gif wub.gif wub.gif wub.gif OBS Komplimang Anki!!!! wub.gif wub.gif wub.gif
(tänkte egentligen ta din avatar men hittade den inte i fotaoalbumet smile.gif wub.gif )
AnitaO
CITAT (Leia @ 07-10-2006, 07:03)

biggrin.gif wub.gif wub.gif wub.gif OBS Komplimang Anki!!!! wub.gif wub.gif wub.gif
(tänkte egentligen ta din avatar men hittade den inte i fotaoalbumet smile.gif wub.gif )

Jag får nog blondera mig om jag ska passa in i bilden här hemma laugh.gif
Men Anki var faktiskt väldigt lik sin hund wub.gif
Anki på Öland
Oj vad förvånad jag blev av att se mig själv helt plötsligt.... biggrin.gif Tja, vi kanske är lika....... har jag aldrig riktig tänkt på. Mer än att vi har samma "frisyr" förståss.... biggrin.gif biggrin.gif
Anki
Leia
CITAT (Anki på Öland @ 07-10-2006, 21:23)
Oj vad förvånad jag blev av att se mig själv helt plötsligt.... biggrin.gif Tja, vi kanske är lika....... har jag aldrig riktig tänkt på. Mer än att vi har samma "frisyr" förståss.... biggrin.gif biggrin.gif
Anki

Vet du Anki, kommer du ihåg tråden där vi visade upp hur vi såg ut? Ända sedan dess har jag tänkt "sådan herre sådan hund" om dig! smile.gif wub.gif Det var faktiskt det första som slog mig när jag såg dig! biggrin.gif wub.gif Observera att det inte är illa menat, ni är så sööööta! biggrin.gif wub.gif wub.gif wub.gif
Anki på Öland
CITAT (Leia @ 08-10-2006, 06:57)
CITAT (Anki på Öland @ 07-10-2006, 21:23)
Oj vad förvånad jag blev av att se mig själv helt plötsligt....  :D  Tja, vi kanske är lika....... har jag aldrig riktig tänkt på. Mer än att vi har samma "frisyr" förståss.... biggrin.gif  :D
Anki

Vet du Anki, kommer du ihåg tråden där vi visade upp hur vi såg ut? Ända sedan dess har jag tänkt "sådan herre sådan hund" om dig! smile.gif wub.gif Det var faktiskt det första som slog mig när jag såg dig! biggrin.gif wub.gif Observera att det inte är illa menat, ni är så sööööta! biggrin.gif wub.gif wub.gif wub.gif

tongue.gif biggrin.gif Naturligtvis tar jag det som en komplimang! Tycker ju själv att mina hundar är urgulliga.... wink.gif biggrin.gif
Anki
Ophelia
Jag är fullkomligt kär i bullmastiff. Undrar vad det säger om mig biggrin.gif biggrin.gif
Bettson
CITAT (Ophelia @ 09-10-2006, 18:54)
Jag är fullkomligt kär i bullmastiff. Undrar vad det säger om mig biggrin.gif biggrin.gif

Att du är en imponerande personlighet Felan lilla. laugh.gif laugh.gif wub.gif
Ophelia
CITAT (Bettson @ 09-10-2006, 19:34)
Jag är fullkomligt kär i bullmastiff. Undrar vad det säger om mig  :D  :D

Att du är en imponerande personlighet Felan lilla. laugh.gif laugh.gif wub.gif

laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Så snällt av dig Betts wub.gif .....ja jag är nog inte fullt så farlig som jag verkar (precis som en bullmastiff) rolleyes.gif
AnitaO
Jag är fullkomligt kär i bullmastiff. Undrar vad det säger om mig  :D  :D

Man ska inte döma hunden efter håren sägs det ju biggrin.gif
Ophelia
CITAT (AnitaGg @ 10-10-2006, 11:06)
Jag är fullkomligt kär i bullmastiff. Undrar vad det säger om mig  biggrin.gif  biggrin.gif

Man ska inte döma hunden efter håren sägs det ju biggrin.gif

...eller hunden efter matte smile.gif

Vilka förtjusande hundar du har....de är ju som nallebjörnar...de där skulle kunna charma mig totalt (samt några kilo köttbullar) wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon