|
Eftersom sökfunktionen är ur led så gör jag ny tråd... Barnbarnen Lisa och Maja kom på besök idag ' Se bilder härKlicka på andra ikonen från vänster för att se bilden i större format.
Men så underbara små charmisar.
Förstår om du svävar på moln i dag.
Anki på Öland
09-10-2006, 20:04
Jisses vad dom växer! Anki
Nu kryper bägge... fast Lisa hon mest hasar sig fram. Vi är lyckligt lottade som har dom så nära.
Dom är verkligen charmiga töserna  Och vad fort det går! Det är knappt man fattar att det är sannt Innan man hinner blinka, så både går de och springer omkring, och så är bebisstadiet ett minne blott. Det är lika bra och njuta så länge man kan
Snöflinga
09-10-2006, 21:29
Tänk att ha två likadana  och så fina ... kul när de börjar upptäcka världen fast det gäller att hänga med när de hittar små små saker som raskt skall smakas på
CITAT (Evgeni @ 09-10-2006, 22:26) Dom är verkligen charmiga töserna  Och vad fort det går! Det är knappt man fattar att det är sannt Innan man hinner blinka, så både går de och springer omkring, och så är bebisstadiet ett minne blott. Det är lika bra och njuta så länge man kan  Ja du har ju Naomi så du vet vad lycka man känner Kan du inte visa bara en bild på den charmiga lilla tösen från nu Faktiskt så kollar jag varje dag webbisar från länet... sååå många hjärtegull som ser världens ljus
CITAT (askar @ 09-10-2006, 22:34) CITAT (Evgeni @ 09-10-2006, 22:26) Dom är verkligen charmiga töserna  Och vad fort det går! Det är knappt man fattar att det är sannt Innan man hinner blinka, så både går de och springer omkring, och så är bebisstadiet ett minne blott. Det är lika bra och njuta så länge man kan  Ja du har ju Naomi så du vet vad lycka man känner Kan du inte visa bara en bild på den charmiga lilla tösen från nu Faktiskt så kollar jag varje dag webbisar från länet... sååå många hjärtegull som ser världens ljus  Fixar det i morgon
CITAT (Snöflinga @ 09-10-2006, 22:29) Tänk att ha två likadana :rolleyes: och så fina ... kul när de börjar upptäcka världen fast det gäller att hänga med när de hittar små små saker som raskt skall smakas på  Precis det jag sa igår... Två likadana Fortfarande efter snart 9 månader känns det lika ofattbart fastän man ser dom i regel flera ggr/vecka.
CITAT (Evgeni @ 09-10-2006, 22:39) Fixar det i morgon 
Här kommer det lite uppdatering om min färskaste älskling. Kortet är tyvärr en månad gammalt. Har en son som hjälpt mig att städa datorn Hon blir sju månader på torsdag. Livlig är hon och har alltid en förtjusande glimt i ögonen. Det är sällan man inte skrattar sig halvt fördärvad i hennes närvaro. Hon har suttit själv sedan hon var fem månader, krupit den senast, och reser sig nu upp i sängen. Det ligger i släkten, på både moderns och faderns sida. Vad månde det bliva
Glimten i ögat har hon söta Naomi Så tidig hon är i allt...börjar väl springa snart.
CITAT (askar @ 10-10-2006, 08:41) Glimten i ögat har hon söta Naomi Så tidig hon är i allt...börjar väl springa snart.   Ja, hon är tidig, men hon får gärna vänta lite med nästa utvecklingsfas. Det blir alldeles för lätt att så tidiga barn blir behandlade som om de vore äldre än de är. Nu är hennes föräldrar väldigt medvetna om det, men dock Ps! Agneta, hon heter Naemi, med e
"Vad månde bliva?" Bergsklättrare kanske.  En riktig sötnos, vad karriären än blir. CITAT (Evgeni @ 10-10-2006, 08:47) Ps! Agneta, hon heter Naemi, med e  Dum fråga kanske  men hur uttalas det? Nämi? Nemi?
Biggan_
10-10-2006, 08:22
Ååååh, så söta tjejer! Underbara små varelser, de där barnbarnen!
CITAT (Berith @ 10-10-2006, 09:02) "Vad månde bliva?" Bergsklättrare kanske. :D En riktig sötnos, vad karriären än blir. CITAT (Evgeni @ 10-10-2006, 08:47) Ps! Agneta, hon heter Naemi, med e  Dum fråga kanske  men hur uttalas det? Nämi? Nemi? Jösses vilken fråga du ställer Har suttit och smakat på det flera ggr nu för att vara säker på att jag säger rätt. Men det blir inget annat än Naemi, fast a och e flyter ihop liiite grann, men det blir absolut inte ä. Jag är alldeles för dålig på fonetiken för att förklara bättre än så. Sorry
CITAT (Evgeni @ 10-10-2006, 09:32) CITAT (Berith @ 10-10-2006, 09:02) "Vad månde bliva?" Bergsklättrare kanske.  En riktig sötnos, vad karriären än blir. CITAT (Evgeni @ 10-10-2006, 08:47) Ps! Agneta, hon heter Naemi, med e  Dum fråga kanske  men hur uttalas det? Nämi? Nemi? Jösses vilken fråga du ställer Har suttit och smakat på det flera ggr nu för att vara säker på att jag säger rätt. Men det blir inget annat än Naemi, fast a och e flyter ihop liiite grann, men det blir absolut inte ä. Jag är alldeles för dålig på fonetiken för att förklara bättre än så. Sorry   Ok, då fortsätter jag läsa det som det skrivs.
Vi har för andra lördagen i rad Emelie som nattgäst Hon har haft kul med pysselbok och pennor, serverat oss både mat och fika... allt ur samma lördagsgodispåse.  Berättat sagor och vi är "figurer" i Winks. Nyss somnade hon på soffan och morfar smorde sedan eksemsåriga händer, ben och fötter så att hon inte kliar sig blodig under natten. Hon gillar inte salva som svider. Emelie pysslar
Härliga bilder Gillan Visst är det mysigt att få rå om småttingarna I lördags då Emelie sov över här, började hon gråta i sömnen när hon bars till sängen. Hon ville inte sluta... då började jag sjunga Nu i ro slumra in i bädden så fin längre än så hann jag inte förrän hon tystnade och sov lugnt igen. Den sången har jag sjungit för henne från det hon var nyfödd och hon älskar den.
Ja, visst är det mysigt  , och så blir det sååå tyst när de åker hem  . Fast man vet ju att de kommer tillbaks Ibland önskar jag att de bodde nästgårds, så att de kunde springa ut och in som de själva ville. Och jag, jag sjunger sov du lilla videung som också är väldigt rogivande
Lisa 70.5 cm 8165 gram... Maja 70.5 cm 8065 gram. Här alla tre systrar tillsammans.. Hanna 2,7 år, Lisa och Maja.
Nämen, jisses vilka underbara foton Agneta! De har ju också den där riktiga glimten i ögat som jag är såååå förtjust i Och storasyster ligger ju inte i lä precis Du träffar dem så ofta att jag blir en aning avis
Biggan_
26-10-2006, 22:36
evelina
27-10-2006, 06:01
OOOOH, vad söta dom är allihopa!!
Här är Lisa & Maja..fotat för två veckor sedan när de var hit. Bild
vickeva
24-11-2006, 09:25
CITAT (askar @ 24-11-2006, 07:37) Här är Lisa & Maja..fotat för två veckor sedan när de var hit. Bild Amen hjälp vad goa de är, och så fort det går. Min systers tvillingar fyller tre på tisdag. Jag tycker inte att det var alls längesedan jag var så nervös för att jag visste att de åkt in på BB och jag gick här och vääntade.. Och nu är de tre år. Men visst är det något visst med tvillingar. Ella och Vincent är ju inte ett dugg lika men det är ändå väldigt speciellt att de är två och att de alltid har varandra.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|