birgitek
i morgon är det dags att jobba igen(efter ett par dagars komledighet)
Birgit Ek
Bee
Det är gott med lite kompledigt då och då! Man behöver "belöna" sig ibland med lite avbrott från den vanliga rutinen.

Själv tänkte jag ta ut ett par timmar i eftermiddag och bara gå på stan och titta i skyltfönster eller nåt.
Ophelia
...och jag ska vara ledig i morgon efter kl. 11 och gå på anställningsintervju samt vara helledig på fredag och inte göra ett skapandes dugg biggrin.gif
birgitek
CITAT (Ophelia @ 10-10-2006, 20:08)
...och jag ska vara ledig i morgon efter kl. 11 och gå på anställningsintervju samt vara helledig på fredag och inte göra ett skapandes dugg biggrin.gif

Hoppas det går bra på intervjun och att Du får en riktigt härlig ledig och lat fredag.
Birgit Ek
Ophelia
CITAT (birgitek @ 10-10-2006, 20:13)
CITAT (Ophelia @ 10-10-2006, 20:08)
...och jag ska vara ledig i morgon efter kl. 11 och gå på anställningsintervju samt vara helledig på fredag och inte göra ett skapandes dugg  :D

Hoppas det går bra på intervjun och att Du får en riktigt härlig ledig och lat fredag.
Birgit Ek

Tack biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

Hoppas du känner att återgången till jobbet känns bra...det kan vara kul på jobbet men lite ledigt kan ju få en att känna sig så förtjänt lat och det är så skönt OCH hälsosamt smile.gif
mittas
Hej
ja har varit ledig sen i lördags morse då ja gick av mitt skift, börjar nu i morgon bitti kl 06.00 och kör sen ons och tors förmiddag(06.00-14.12)
Fred och lörd eftermiddag (14.00-22.12) sen söndag måndag och tisdag natt,(22.00-06.15) Phu... ja har tagit ledigt sista natten detta är ett alldeles för jobbigt pass sad.gif
MVh Catarina
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon