kristerh
Varför ska vi rösta om allt wink.gif nu senast om bh storlek, hur ofta ni använder kjol, mm mm
Tilläggas kan att jag varken har bh eller kjol ohmy.gif
men kalsonger, vi kanske ska ha en kalsongomröstning wink.gif laugh.gif
askar
CITAT (kristerh @ 11-10-2006, 12:09)
Varför ska vi rösta om allt wink.gif nu senast om bh storlek, hur ofta ni använder kjol, mm mm

Har det inte också varit omröstning ocm hu ofta man duschar...
eller har den ingått i någon annan tråd?
Malvia
Håller med, spec om BH-röstningen, vilket är nästa ämne?
kristerh
CITAT (askar @ 11-10-2006, 12:11)

jo den känner jag igen wink.gif
Magdis

Tja, vi kan ju alltid ta en utredning om vilken storlek ni karlar har på era kalsonger, vilken färg och modell de har. biggrin.gif
Gossen Ruda
Det finns en del som är otroligt nyfikna på vad andra människor gör. Lyckligtvis är det frivilligt att rösta. Jag går fö bara i kjol då och då. Tro´t den som vill. rolleyes.gif
Berith
men kalsonger, vi kanske ska ha en kalsongomröstning wink.gif  :lol:

Jag skapade en tråd om dusch eller bad, eller både och... Men jag hade inget alternativ om hur ofta. Det kanske var en annan omröstning?
Berith
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 11-10-2006, 12:19)
Tja, vi kan ju alltid ta en utredning om vilken storlek ni karlar har på era kalsonger, vilken färg och modell de har.  :D

Gud så fånigt. huh.gif
Magdis
CITAT (Berith @ 11-10-2006, 12:23)
Tja, vi kan ju alltid ta en utredning om vilken storlek ni karlar har på era kalsonger, vilken färg och modell de har.  biggrin.gif

Gud så fånigt. huh.gif

Saknar humor och känsla för ironi...eller? huh.gif
askar
CITAT (Berith @ 11-10-2006, 12:22)
men kalsonger, vi kanske ska ha en kalsongomröstning wink.gif  laugh.gif

Jag skapade en tråd om dusch eller bad, eller både och... Men jag hade inget alternativ om hur ofta. Det kanske var en annan omröstning?

eller har den ingått i annan tråd... jag minns faktiskt inte
hur det var... om det var omröstning eller...
Jag röstade iaf dusch i din omrösning (vi har kasserat badkaret) smile.gif
kristerh
Tja, vi kan ju alltid ta en utredning om vilken storlek ni karlar har på era kalsonger, vilken färg och modell de har.  biggrin.gif

Gud så fånigt. huh.gif

lika fånigt som hur ofta man duschar eller bh storlek wink.gif laugh.gif
Berith
CITAT (askar @ 11-10-2006, 12:26)
CITAT (Berith @ 11-10-2006, 12:22)
men kalsonger, vi kanske ska ha en kalsongomröstning wink.gif  laugh.gif

eller har den ingått i annan tråd... jag minns faktiskt inte
hur det var... om det var omröstning eller...
Jag röstade iaf dusch i din omrösning (vi har kasserat badkaret) smile.gif

biggrin.gif Jo jag såg att du skrev det där om annan tråd. Och jag tror också att det var så. wub.gif
Berith
Undrar vem den där winer är egentligen? Blir väldigt misstänksam (kanske helt i onödan?), h*n har också startat en tråd om vilka kläder vi använder i trädgården. Varför vill man veta sånt??

Får lite "snuskgubbekänsla" över såna frågor.
forget-me-not
Varför ska vi rösta om allt

Du kanske skulle startat en omröstning om det? wink.gif

Kanske ska vi starta en tråd också och diskutera varför så många odlaiter har så mycket åsikter om vilka trådar som skapas och vilka ämnen som diskuteras?

Kanske är det också dags att ta fram en lista på vilka ämnen som man får diskutera och vilka ämnen som inte får diskuteras? Bara så vi andra vet, menar jag.
Berith
CITAT (kristerh @ 11-10-2006, 12:27)

Gud så fånigt. huh.gif

lika fånigt som hur ofta man duschar eller bh storlek wink.gif laugh.gif

Japp. biggrin.gif
kristerh
CITAT (forget-me-not @ 11-10-2006, 12:39)
Kanske är det också dags att ta fram en lista på vilka ämnen som man får diskutera och vilka ämnen som inte får diskuteras? Bara så vi andra vet, menar jag.

jag har inte sagt att man inte får diskutera vissa ämnen wink.gif

jag undrade bara varför dessa omröstningar, men du kanske tycker det är intressant att veta bh storlekar och hur ofta klänning eller kjol bärs wink.gif
isåfall är det ok för mig
forget-me-not
CITAT (kristerh @ 11-10-2006, 12:55)

jag har inte sagt att man inte får diskutera vissa ämnen wink.gif

jag undrade bara varför dessa omröstningar, men du kanske tycker det är intressant att veta bh storlekar och hur ofta klänning eller kjol bärs wink.gif
isåfall är det ok för mig

Och jag sa inte att just du sagt att man inte får diskutera vissa ämnen. Endast den första meningen i mitt inlägg var ett svar på det jag quotade från din post.

Jag tycker för egen del inte alls att dessa omröstningar är särskilt intressanta. Vad jag irriterar mig på är att det titt som tätt dyker upp kritik mot vad för trådar folk startar. Ett gäng forumpoliser som vill tala om för oss andra vad vi får och inte får skriva. Jag trodde att enbart ägarna till forumet hade den rättigheten.
birgitek
[Kanske är det också dags att ta fram en lista på vilka ämnen som man får diskutera och vilka ämnen som inte får diskuteras? Bara så vi andra vet, menar jag.

Man FÅR starta trådar och diskutera om precis allting, men man BEHÖVER inte läsa allting. Enkelt, eller hur?
Birgit Ek
AnitaO
På ett annat forum där jag var medlem tidigare fanns det ett ämnet som hette "Hur många har en bror som heter Anders?"
Det måste väl ändå vara lågvattenmärke i "undersökningar" av allehanda slag laugh.gif
forget-me-not
CITAT (birgitek @ 11-10-2006, 13:08)
[Kanske är det också dags att ta fram en lista på vilka ämnen som man får diskutera och vilka ämnen som inte får diskuteras? Bara så vi andra vet, menar jag.

Man FÅR starta trådar och diskutera om precis allting, men man BEHÖVER inte läsa allting. Enkelt, eller hur?
Birgit Ek

Exakt min åsikt!
Tyvärr verkar inte alla tycka detta.
Tezzla
CITAT (forget-me-not @ 11-10-2006, 13:08)
CITAT (birgitek @ 11-10-2006, 13:08)

Birgit Ek

Exakt min åsikt!
Tyvärr verkar inte alla tycka detta.

Instämmer med er. Hoppa över sånt som inte passar. Det är inte så svårt wink.gif
kristerh
CITAT (AnitaGg @ 11-10-2006, 13:08)
På ett annat forum där jag var medlem tidigare fanns det ett ämnet som hette "Hur många har en bror som heter Anders?"

kan ingen starta en sådan omröstning laugh.gif
själv vet jag inte hur man gör unsure.gif
AnitaO
CITAT (kristerh @ 11-10-2006, 13:28)
CITAT (AnitaGg @ 11-10-2006, 13:08)

kan ingen starta en sådan omröstning laugh.gif
själv vet jag inte hur man gör unsure.gif

Fresta mig inte
Såg att det fanns en ny snoppomröstning nu som vi kan ägna oss åt laugh.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon