För en del är all uppmärksamhet en bra uppmärksamhet kolla bara på Robbinson-Robban, så fejkade en våldtäktsräddning för lite publicitet
Alba
13-10-2006, 13:51
Hörde i går på radio att hon skulle ha gjort detta för att få ut pengar som brottsoffer.
kristerh
13-10-2006, 13:54
Fattar inte hur man kan hitta på något liknande men folk gör tydligen vad som helst för pengar
pejori
13-10-2006, 13:56
det är sådana som förstör för dom verkligt drabbade det är redan svårt att bli trodd och sånt gör inte saken lättare för dom verkliga offren
iliana
13-10-2006, 19:36
I småstaden jag kommer ifrån har vi en hel del nazism och rasism. Där fick två killar en tjej att gå till polisen och påstå att hon blivit våldtagen av en mörkhyad man. "Söt" liten historia
Magdis
13-10-2006, 19:59
Det är ju för bedrövligt! Precis som Pejori skriver så gör ju såna här saker att nästa riktiga våldtäktsoffer kanske inte blir trodd.
zaaritha
13-10-2006, 22:28
Så j-a idiotiskt att fejka--när så många kvinnor utsätts för riktiga våldtäkter!
Rapchic
14-10-2006, 13:33
sånt är inte kul.... det kan slå fel på så många sätt jag hade en kompis som anmälde två killar men hon blev inte trodd och blev anmäld själv och jag sommarjobbade som tidningsbud då och var tvungen att dela ut tidningar där det stod att hon ljög det var hemskt
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.