Full version: Hur kan man?
netaave
Polisen trodde att den s.k. cykelmannen i Västerås fullbordat sin första våldtäkt efter flera misslyckade försök.
Nu visar det sig att kvinnan bluffar

http://www.expressen.se/index.jsp?a=715885
pejori
För en del är all uppmärksamhet en bra uppmärksamhet sad.gif sad.gif
kolla bara på Robbinson-Robban, så fejkade en våldtäktsräddning för lite publicitet smile.gif
Alba
Hörde i går på radio att hon skulle ha gjort detta för att få ut pengar som brottsoffer.
kristerh
Fattar inte hur man kan hitta på något liknande mad.gif men folk gör tydligen vad som helst för pengar wink.gif
pejori
det är sådana som förstör för dom verkligt drabbade mad.gif mad.gif mad.gif
det är redan svårt att bli trodd och sånt gör inte saken lättare för dom verkliga offren mad.gif mad.gif mad.gif
iliana
I småstaden jag kommer ifrån har vi en hel del nazism och rasism. Där fick två killar en tjej att gå till polisen och påstå att hon blivit våldtagen av en mörkhyad man.
"Söt" liten historia mad.gif
Magdis
Det är ju för bedrövligt! mad.gif Precis som Pejori skriver så gör ju såna här saker att nästa riktiga våldtäktsoffer kanske inte blir trodd. mad.gif
zaaritha
Så j-a idiotiskt att fejka--när så många kvinnor utsätts för riktiga våldtäkter!
Rapchic
sånt är inte kul....
det kan slå fel på så många sätt
jag hade en kompis som anmälde två killar
men hon blev inte trodd och blev anmäld själv
och jag sommarjobbade som tidningsbud då
och var tvungen att dela ut tidningar där det stod att hon ljög sad.gif
det var hemskt
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon