anna_rispan
Någon som såg det? Vad tyckte ni? Var det ett bra reportage?

Jag tittade och det var helt okej.

Men varför hade inte Renée bilbältet på sig???? ohmy.gif Tänk om Mikale hade tvärnitat. Då hade Renée suttit i Mickes rygg. Illa. Fast i oförsig. En tung kamera i bilen kanske inte heller är så roligt vid en olycka....
fruberglund
Såg det inte men en tung kamera är det inte lag att ha bilbälte på men det är det för människor. Dåligt att de inte ens följer lagen i tv sad.gif
anna_rispan
Ja det var så jag tänkte också. Att det var dåligt att René inte hade bälte eftersom det är lag på det. sad.gif

För övrigt trodde jag att Persbrandt var jättepopulär på det här forumet??? tongue.gif Och att alla hade sett programmet.
Betty
CITAT (anna_rispan @ 18-10-2006, 09:32)
För övrigt trodde jag att Persbrandt var jättepopulär på det här forumet??? tongue.gif Och att alla hade sett programmet.

Persbrandt får mig att rysa av obehag...
Gick programmet på 3:an? Den kanalen har inte jag. rolleyes.gif
anna_rispan
ja det var på 3an. det var illa. att du ryser av obehag.
Tezzla
Gisck det programmet igår? blink.gif Attans, då missade jag det! Jag hade ju velat se det ju!

JAG gillar Persbrandt. Tycker han är en väldigt bra skådis och det gör inte ont att titta på honom heller wub.gif
anna_rispan
ja då var det synd...det kanske går i repris. unsure.gif
askar
Byter snabbt kanal om M P syns i rutan
säger som Betty... jag ryser av obehag när jag ser han.
Fialotta
Såg programmet och gillar Persbrandt som skådis och i går var han ödmjuk även som person tyckte jag.
Han bor jättefint på Ingarö...inte långt ifrån mig direkt...häftigt ställe att vila skallen på mellan varven wink.gif
Rossi
Jag kan inte heller med honom ....
Reserv
Han är inte riktigt min typ heller rolleyes.gif tongue.gif
Magdis
Han är ganska slibbig på nåt sätt. Men jag gillar rösten. smile.gif
Leia
Äh, han är hur sexig som helst!!!!!
Hur han är privat bryr jag mig inte om, har nämligen inga planer på att lära känna honom sleep.gif Nöjer mig med att vila ögonen på honom på film. smile.gif
Leia
Det fanns en bild på honom i en kvällstidning för x antal år sedan. En vinterbild där han står med små fåglar i händerna. Åh vad jag har letat efter denna vackra bild! (annars tycker jag inte att han är "vacker", utan har bara en otroligt sexig utstrålning)

Någon som kommer ihåg bilden, eller rent av kan hitta den på nätet?
pejori
CITAT (Leia @ 18-10-2006, 11:01)
Äh, han är hur sexig som helst!!!!!
Hur han är privat bryr jag mig inte om, har nämligen inga planer på att lära känna honom sleep.gif Nöjer mig med att vila ögonen på honom på film. smile.gif

DITO smile.gif smile.gif smile.gif
han är ögongodis resten får andra ta hand om smile.gif smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon