Full version: gurugarden
Gåsis
Varför kommer jag inte till thu guru garden när jag följer min gamla genväg? Jag kommer nu till en helt annan sida. Inte ens om jag gogglar på patrick studio kommer jag till något annat än en svensk hemsida. Och jag som väntar på reafröerna som brukar komma i november.

Här brukar sidan finnas.

/Åsa
Gillan
Jag har aldrig varit inne där förut, men nog hittade jag till en fröavd i alla fall. Jag gick in där det står Tradgard och klickade mig vidare smile.gif

Försök igen smile.gif
Gåsis
Jodå, det finns. Men det här har ju varit en canadensisk fröfirma och inte en sida med länkar. Om jag gogglar patrick studio så får jag upp den och just den här adressen men om jag följer länken kommer jag inte alls dit jag vill.

/Åsa
Gillan
Ok, då förstår jag. Synd att det inte var till nån hjälp. Hoppas det löser sig ändå smile.gif
kerstin z5-6
knas ! ohmy.gif huh.gif huh.gif ?? Verkar som sidan är kidnappad ....sad.gif
titti49zon6
Har också förökt komma in men inte svar nu, gick bra förra veckan men ingen frölista då heller
kerstin z5-6
Delar motvilligt med mig -en annan bra länk - fröfirma tongue.gif tongue.gif tongue.gif tongue.gif tongue.gif Beaver Creek
Anki V
Jaha, då får tvättstugan klara sig själv i kväll då tongue.gif tongue.gif

Kolla in vilken snygging!

Penstemon debilis wub.gif
Zone 3. Måntro om den skulle klara sig i mitt blivande grusparti? I alla fall ska den läggas till önskelistan inför nästa år.

/Anki
kerstin z5-6
En av de vackraste låga sorterna - får du upp dem -står jag på kö igen smile.gif För frö eller lite planta smile.gif
Anki V
blink.gif Nu menar jag såsäsongen -08! -07 är redan överfull av fröer från både Jelitto och Garden North (kommande beställning)

Enl. mina beräkningar så måste böckerna i bokhyllan ge plats för lysrör och plantor, men än sen då..... böckerna har jag ju ändå redan läst. laugh.gif laugh.gif

Självklart så skickas det ev. plantor norrut.

/Anki
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon