krukan
Har en del stora moderplantor av olika pelargoner som jag inte har tid och plats för nu i vinter. Vill hellre ge bort dem än slänga. De som är intresserade får gärna ta dem. Hämtas på Ersboda i Umeå.

Har bla Röd rosenknopp, Helena, Appleblossom rosebud, Annsbrook pluto, Röd herrgård, Vit rosenknopp, Tierpspella, A happy thought. Finns nog fler också. Ska klippa ner en del pellisar också, så lite blandade sticklingar kan fås på plats.

OBS, bara för hämtning jag har tyvärr inte tid att skicka något. Vil ni ha så skynda er. En del står ute och snart tar frosten dem.

Maila till: abranemyr@hotmail.com om ni är intresserade.
Carex
har tyvärr inte plats och bor alldeles för långt borta men jag tänkte bara skicka upp tråden! Kopiera och lägga in på småprat kanske?
Blomsterkisen
Jag hade också velat haft någon, men avståndet är för långt, och om de inte är inne, står de väl under snö nu?
LadyG
Synd att jag bor så långt bort sad.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon