Det har hänt mej flera ggr nu att det inte går att komma till indexsidan... när jag är inne i något ämne och sedan skall ut till indexidan igen så ploppar det upp ett medelande med texten:
There appears to be an error with the Index database.
och så är det en ruta med kod under (tror jag det är)
Börjar ju undra om det är datorn det är fel på eller är det fler som upplever det?
Det har hänt mig några ggr, men inte idag
Kanske för att jag inte varit inloggad lika mycket som annars.
Jag brukar kryssa bort sidan och öppna ny... då har allt fungerat helt OK.
Hoppsan! Nu fick jag upp denna text
There appears to be an error with the Index database.
You can try to refresh the page by clicking here, if this does not fix the error, you can contact the board administrator by clicking here
Error Returned
I rutan inunder står
mySQL query error: SELECT DISTINCT ibf_posts.author_id, ibf_topics.* from ibf_topics LEFT JOIN ibf_posts ON (ibf_topics.tid = ibf_posts.topic_id AND ibf_posts.author_id = '8547') WHERE ibf_topics.forum_id='4' and (ibf_topics.last_post > '0' OR ibf_topics.pinned='1') and ibf_topics.approved='1' ORDER BY pinned DESC, last_post DESC LIMIT 0,25
mySQL error: Server shutdown in progress
mySQL error code: 1053
Date: Wednesday 18th of October 2006 10:09:27 PM
Gossen Ruda
18-10-2006, 21:32
Troligen är servern överbelastad, det händer sånt här ibland.
Det har hänt mig flera gånger på sista tiden när jag försökt öppna trådar. Då har jag backat och provat igen och då har det oftast funkat.
Då är det inte mej det är fel på då i alla fall
enligt Ingemar är det en överbelastad server som gör det
och att många använder servern samtidigt...dom jobbar på en lösning
CITAT (pejori @ 19-10-2006, 10:25)
enligt Ingemar är det en överbelastad server som gör det
och att många använder servern samtidigt...dom jobbar på en lösning

Aha... då vet man det då... hoppas dom fixar det för jag tycker det börjar gå trögt ibland att byta sida också.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du
klicka här.