Full version: Virrpannan
anna_rispan
Virrpannan det är jag det. I går skulle jag på möte klockan 18.00. Trodde jag! Det började 19.00. Det var ingen katastrof men trist att sitta brot en timme extra.

I dag skulle jag till skolan på morgonen. Trodde jag. Väl på tåget tittade jag på schemat och upptäckte att jag börjar efter lunch!!!

Jag bryter ihop!

Eller vad är det som händer??????
Farbror Blå
Det kanske är Tiden själv som bryter ihop?
kanske du har rätt och Tiden spelar dej ett spratt? smile.gif
arno
Ta det lugnt - många historiska personer har varit före sin tid. laugh.gif laugh.gif
Gossen Ruda
Bara en släng av Alzheimers light eller möjligen för mycket att tänka på. laugh.gif
anna_rispan
Tack för era synpunkter. Kan nog vara en blandning. Jag tror nog att tiden är lite hackig och går fel ibland. O visst är det så att historiska perosner har varit före sin tid. Jag har varit före min tid länge. Jag har några riktigt bra exempel men de behöver jag inte ta upp nu.... smile.gif O slutligen, jag har nog för mycket i huvudet nu!!!! Huva. Hoppas att jag kan släppa några saker o gå vidare snart. smile.gif
Gossen Ruda
Har man för mycket att tänka på brukar en del saker ramla bort, men av någon anledning inte dom som man själv skulle välja bort. Hjärnan lever sitt egna liv ibland. rolleyes.gif
anna_rispan
Jag trodde det hade börjat gå över. Men i dag fick jag ett sms som inbjöd till fest ikväll. Det lät ju trevligt tyckte jag så jag slog en pling för att kolla vilka som kommer. Det ger ju en bild av vilket sorts kalas det blir liksom!

Som svar på min fråga om vad de gjorde fick jag: Vi förbereder för kalas ikväll och så har vi gäster här nu.

........... (jag tänker)

-Jaha, vad är det jag missat??
- Min födelsedag, sa kalasordnaren.

*rodnar*
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon