Full version: Gratis godis
Annkina
Här kan man få gratis godis hemsickat om man registrerar sig.

Gratis Godis!

Det ska fungera också säger de som testat!

Mer godis åt folket. HAHA laugh.gif
Castea
Två futtiga små kolor (Refreshers) när man registrerar sig.
Och sen är karusellen igång med spam, junkmail, och en massa man ska prestera för att få ytterligare godbitar. Värva medlemmar, tävla, osv.

Nä, inget för mig. Inget är "gratis" på den sidan. wink.gif
Annkina
CITAT (Castea @ 20-10-2006, 12:16)
Två futtiga små kolor (Refreshers) när man registrerar sig.
Och sen är karusellen igång med spam, junkmail, och en massa man ska prestera för att få ytterligare godbitar. Värva medlemmar, tävla, osv.

Nä, inget för mig. Inget är "gratis" på den sidan. wink.gif

Jodå gratis är det ju, men man får ju inte lämna ut sin bästa mailadress såklart. Jag har en hotmail adress till allt som jag lämnar ut på internet. Annars skulle man ju dränkas av spam.

Mer godis får man ju av att registera sig på de olika företagen som finns på sidan, och att värva vänner.
Castea
Håller inte med dig!

"Gratis" för mig är att få något - en present eller en hjälpande hand av en människa - som inte kräver ett dugg av mig i motprestation!

Godiset är inte gratis - du måste ju prestera för att få det: registrera dig, vara beredd på junkmail, aktivt värva medlemmar, tävla och samla poäng, registrera dig på företagens webbsidor och få ännu mer spam.

Hotmailadress har jag, men det är ju lika jobbigt att rensa spam från den!

Har varit med om sådana här registreringar förut, och ledsnade fort.

Det enda syftet är att locka, pocka och förändra dina konsumtionsbeteenden i långa loppet.

"Gör si och så, så får du godis!" Man är väl ingen jycke heller?! wacko.gif
Annkina
CITAT (Castea @ 20-10-2006, 16:25)
Håller inte med dig!

"Gratis" för mig är att få något - en present eller en hjälpande hand av en människa - som inte kräver ett dugg av mig i motprestation!

Godiset är inte gratis - du måste ju prestera för att få det: registrera dig, vara beredd på junkmail, aktivt värva medlemmar, tävla och samla poäng, registrera dig på företagens webbsidor och få ännu mer spam.

Hotmailadress har jag, men det är ju lika jobbigt att rensa spam från den!

Har varit med om sådana här registreringar förut, och ledsnade fort.

Det enda syftet är att locka, pocka och förändra dina konsumtionsbeteenden i långa loppet.

"Gör si och så, så får du godis!" Man är väl ingen jycke heller?! wacko.gif

Men det är väl ingen som tvingar dig att registrera?

Jag ser inget jobbigt i att skriva in min mailadress några gånger. Och den hotmailen jag har till sånt behöver jag inte rensa, inget jag läser ändå.
Castea
CITAT (Annkina @ 20-10-2006, 18:48)
Men det är väl ingen som tvingar dig att registrera?

Nä nä. Jag ville bara ge min åsikt om saken.
sudden
jag anser att något som är gratis är något som inte kostar pengar.

och jag är redan medlem tongue.gif

jag har nu 23 godisbitar insamlade som väntar på att bli levererade sleep.gif
och när jag får dem ska jag fota dem och skicka in dem så att jag får mer godis för det biggrin.gif
Annkina
CITAT (sudden @ 21-10-2006, 09:20)
jag anser att något som är gratis är något som inte kostar pengar.

och jag är redan medlem tongue.gif

jag har nu 23 godisbitar insamlade som väntar på att bli levererade sleep.gif
och när jag får dem ska jag fota dem och skicka in dem så att jag får mer godis för det biggrin.gif

Såg det med fotot nu också.
Hoppas jag hinner få mitt innan 31 okt då. biggrin.gif
Killensomvillhagrönafingrar
Alla har vi olika intressen biggrin.gif

23 godisar, kostar max 23 kr antar jag?

Hur mycket tid har ni lagt, själv så jobbar jag på istället och handlar mina.

Men som sagt jag dömer inte alls utan kontaterar bara att man prioriterar olika, exempelvis skulle jag kunna tjäna 15 godisar unde den tid det tar att skriva detta inlägg wink.gif
Annkina
CITAT (Killensomvillhagrönafingrar @ 23-10-2006, 12:29)

Men som sagt jag dömer inte alls utan kontaterar bara att man prioriterar olika, exempelvis skulle jag kunna tjäna 15 godisar unde den tid det tar att skriva detta inlägg wink.gif

Själv är jag sjukskriven och orkar inte mycket mer än att hänga vid datorn. Hade jag jobbat hade jag säkert omprioriterat. biggrin.gif
sudden
CITAT (Killensomvillhagrönafingrar @ 23-10-2006, 12:29)

asch vad det skulle kosta är ju detsamma som vad det inte kostar nu tongue.gif

jag har väl kanske lagt ner en femton minuter på det och tycker inte att det är nåt jobbigt när jag ändå sitter vid datorn och slöar på andra ovettiga sidor när jag inte har bättre saker för mig tongue.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon