Hannele
Från East-West Australia Lotteries.
We hope you will use part of your cash prize to participate in our next ?18million draws in October 2007.
Tänk, jag kan vinna ännu mer! ohmy.gif

Tja, det blir nog att diska i väntan på diskmaskinsreparatören..
vickeva
??
Rapchic
en liknand efick jag me för ett tag sen
som om spaniens regering skulle ge mig 16 miljoner tongue.gif
Hannele
CITAT (vickeva @ 25-10-2006, 17:29)
??

Det blir nog din tur snart - men var väldigt försiktig..
Monica M zon 4
Haha! Man får väl gratulera till vinsten då! tongue.gif Tänk att det finns folk som fortfarande går på sånt! Märkligt!
Gossen Ruda
CITAT (Monica M zon 4 @ 26-10-2006, 07:37)
Haha! Man får väl gratulera till vinsten då! tongue.gif Tänk att det finns folk som fortfarande går på sånt! Märkligt!

Det föds nya idioter hela tiden... rolleyes.gif
Morbid
CITAT (Gossen Ruda @ 26-10-2006, 08:01)
Haha! Man får väl gratulera till vinsten då!  :P Tänk att det finns folk som fortfarande går på sånt! Märkligt!

Japp.. Använd kondom.. tongue.gif
Anki på Öland
CITAT (Hannele @ 25-10-2006, 16:27)
Från East-West Australia Lotteries.
We hope you will use part of your cash prize to participate in our next ?18million draws in October 2007.
Tänk, jag kan vinna ännu mer! ohmy.gif

Tja, det blir nog att diska i väntan på diskmaskinsreparatören..

Tänk om det varit på riktigt.... vad rik jag skulle varit idag!! rolleyes.gif För att inte tala om alla miljoner jag skulle ha tjänat på "Nigeriabreven" som jag fått från världens alla hörn......... wacko.gif
Anki
renate
Här är en till som skulle varit rik om man gått på alla dessa "Lumumbabrev" som jag kalla nigeriabreven för.Och alla millionvinster*söte Jesus* vad rik vi allar varit.
Jag är så trött på skiten men man kan ja inte göra mer än att kasta de i papperskorgen.Nu ska jag sova god natt alla.
Hannele
Haha! Man får väl gratulera till vinsten då!  :P Tänk att det finns folk som fortfarande går på sånt! Märkligt!

Alltså, är det avsändaren eller mottagaren som är idiot?? unsure.gif
Hannele

Evgeni och Betty tycker tydligen inte detta är personligt påhopp?? wacko.gif
Betty
CITAT (Hannele @ 27-10-2006, 12:14)

Nej, det är ett faktum att det föds nya idioter hela tiden - se dig om i världen så får du se så mycket idioti det finns.

Varför tror du att han syftar på just dig? unsure.gif
Gillan
CITAT (Betty @ 27-10-2006, 12:20)
CITAT (Hannele @ 27-10-2006, 12:14)

Nej, det är ett faktum att det föds nya idioter hela tiden - se dig om i världen så får du se så mycket idioti det finns.

Varför tror du att han syftar på just dig? unsure.gif

Ojdå, det rör på sig här ser jag! Men snälla Hannele, vad du gjorde i tråden om julröstningen, var att du drog alla som inte är förtjusta i julen, över en kam. Och dessutom kallade dem för julhatare. Sen gick du vidare och gav dem epitet som inte ens var relevant i sammanhanget. Jag ser inga inlägg iden tråden som säger att nån hatar julen. En del tycker mindre om den, andra mer. Det är ju så det är här i livet. Vi är inte lika dana. Vi tycker olika och vi känner olika. Så är det.

Och det här inlägget som du tar fram från Ruda, kan jag inte se att han säger att att det skulle vara just du som är en av dem wink.gif
Hannele
CITAT (Evgeni @ 27-10-2006, 12:32)
du drog alla som inte är förtjusta i julen, över en kam.

Varför dra allla som får bluff-mejl över en kam? sad.gif
Allt det andra är helt och hållet din egen slutsats, i din egen fantasi?
pejori
CITAT (Evgeni @ 27-10-2006, 12:32)
Jag ser inga inlägg iden tråden som säger att nån hatar julen.

jodå....JAG har skrivit det...och gör det också...den övriga generaliseringen får hannele stå för själv.... wub.gif
det ena behöver inte nödvändigtvis utesluta det andra, men är man enkelspårig så är man rolleyes.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon