|
TV4 har kört sitt program "förkväll" ett tag nu och häromkvällen så kikade jag på det för första gången. Men...?  Vad är detta för ett tramsprogram?? Trams och flams, modekläder presenteras av en f.d fotomodell, barnskor för c:a 1.700kr och en nappflaska för 800kr.  Mest ioseröst intryck ger dem flamsande blondinen (inga namn nämnda). Vilken smörja! Tacksamt för "Hej Baberiba" att göra parodi på programmet!
Håller med om att Förkväll är intill pinsamhet tramsigt och flamsigt. Vuxna kvinnor som flabbar och babblar i mun på varann, som "fjortisar"...
Trodde det var lokalt program för Stockholmare?  Fast det sänds över hela Sveeeden?
CITAT (Berith @ 26-10-2006, 12:27) Trodde det var lokalt program för Stockholmare?  Fast det sänds över hela Sveeeden? Ja det är rikstäckande.
Såg en stund häromdagen men fick inget grepp om vad de pratade om eftersom de pratade i mun på varann och därpå en hel del gapflabbande.På fredag ska jag iaf spela in programmet , såg i Scrollans länk att Westlife är med och dom vill jag inte missa.
Nästan lika "gapigt" var det idag i Efter tio med Malou... jag bytte kanal. Min tinnitus klarar inte av att alla pratar i mun på varann och försöker överrösta varann.
CITAT (Betty @ 26-10-2006, 12:29) CITAT (Berith @ 26-10-2006, 12:27) Trodde det var lokalt program för Stockholmare? :unsure: Fast det sänds över hela Sveeeden? Ja det är rikstäckande. Jo jo... Men är det menat för hela landet? Tycker det verkar som om programledarna skapar ett program som passar dom och deras polare. Liksom... typ....
CITAT (Berith @ 26-10-2006, 12:31) CITAT (Betty @ 26-10-2006, 12:29) CITAT (Berith @ 26-10-2006, 12:27) Trodde det var lokalt program för Stockholmare?  Fast det sänds över hela Sveeeden? Ja det är rikstäckande. Jo jo... Men är det menat för hela landet? Tycker det verkar som om programledarna skapar ett program som passar dom och deras polare. Liksom... typ....  Jahaa, var det så du menade?!! Kan bara nicka instämmande...
CITAT (Betty @ 26-10-2006, 12:35) CITAT (Berith @ 26-10-2006, 12:31) CITAT (Betty @ 26-10-2006, 12:29) CITAT (Berith @ 26-10-2006, 12:27) Trodde det var lokalt program för Stockholmare?  Fast det sänds över hela Sveeeden? Ja det är rikstäckande. Jo jo... Men är det menat för hela landet? Tycker det verkar som om programledarna skapar ett program som passar dom och deras polare. Liksom... typ....  Jahaa, var det så du menade?!! Kan bara nicka instämmande...   Då gör jag det också.
CITAT (Scrollan @ 26-10-2006, 10:15) Tacksamt för "Hej Baberiba" att göra parodi på programmet!  Inget ont som inte har nåt gott med sig
CITAT (AnitaGg @ 26-10-2006, 13:04) CITAT (Scrollan @ 26-10-2006, 10:15) Tacksamt för "Hej Baberiba" att göra parodi på programmet! :lol: Inget ont som inte har nåt gott med sig  Jag tittar inte på det programmet heller, tycker det har för låg nivå... Värst vad jag låter sur o gnällig då... får väl skylla på den förbenade huvudvärken som inte vill släppa...
Min huvudvärk försvann under natten... så gott som helt. Stackars dig och andra som får lida av det i dagar.
tittar inte heller på det försöker "pricka" lokalnyheterna bara....klarar inte av den gapiga blondinen som inte kan vara tyst i två sekunder och kockstackaren ska försöka lära henne att laga mat..... hon verkar helt borta i köket.... och viss är deras Sverige Stockholm....längre än utanför tullarna går dom inte gärna nä.
netaave
26-10-2006, 20:39
Har sett programmet i korta "tittar" 2-3 ggr. Den enda som är bra i det programmet och verkar någorlunda seriös så är det kocken, Pelle Johansson. Carolina Gynning har jag himla svårt för. Fast det är en annan programledare som har mörkt kort hår som också verkar ganska vettig ibland.
Snöflinga
26-10-2006, 21:01
Tittade en gång och det räckte ....
Det är ju ett program som passar mycket bra med Tv4:s övriga utbud av tv-program. Tv4 har ju lagt ut produktionen av dessa program, tidigt på kvällen, helt på externa produktionsbolag.
Hannele
27-10-2006, 09:41
CITAT (Scrollan @ 26-10-2006, 10:15) barnskor för c:a 1.700kr och en nappflaska för 800kr.   Vi som klädde fyra ungar från topp till tå för dom pengarna, bytte och köpte mycket begagnat. Inte så glamouröst förstås att jag fick sitta i tv-soffan och berätta om det..
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|