Full version: Förkväll?
Kathy
TV4 har kört sitt program "förkväll" ett tag nu och häromkvällen så kikade jag på det för första gången.
Men...? ohmy.gif Vad är detta för ett tramsprogram?? Trams och flams, modekläder presenteras av en f.d fotomodell, barnskor för c:a 1.700kr och en nappflaska för 800kr. blink.gif Mest ioseröst intryck ger dem flamsande blondinen (inga namn nämnda).
Vilken smörja!

Tacksamt för "Hej Baberiba" att göra parodi på programmet! laugh.gif
Betty
Håller med om att Förkväll är intill pinsamhet tramsigt och flamsigt. Vuxna kvinnor som flabbar och babblar i mun på varann, som "fjortisar"... rolleyes.gif
Berith
Trodde det var lokalt program för Stockholmare? unsure.gif Fast det sänds över hela Sveeeden?
Betty
CITAT (Berith @ 26-10-2006, 12:27)
Trodde det var lokalt program för Stockholmare? unsure.gif Fast det sänds över hela Sveeeden?

Ja det är rikstäckande.
askar
Såg en stund häromdagen men fick inget grepp om vad de
pratade om eftersom de pratade i mun på varann
och därpå en hel del gapflabbande.På fredag ska jag iaf spela in programmet
, såg i Scrollans länk att Westlife är med och dom vill jag inte missa.

Nästan lika "gapigt" var det idag i Efter tio med Malou...
jag bytte kanal.
Min tinnitus klarar inte av att alla pratar i mun på varann
och försöker överrösta varann.
Berith
CITAT (Betty @ 26-10-2006, 12:29)
Trodde det var lokalt program för Stockholmare?  :unsure: Fast det sänds över hela Sveeeden?

Ja det är rikstäckande.

Jo jo... Men är det menat för hela landet? Tycker det verkar som om programledarna skapar ett program som passar dom och deras polare. Liksom... typ.... blink.gif
Betty
CITAT (Berith @ 26-10-2006, 12:31)
Trodde det var lokalt program för Stockholmare?  unsure.gif Fast det sänds över hela Sveeeden?

Ja det är rikstäckande.

Jo jo... Men är det menat för hela landet? Tycker det verkar som om programledarna skapar ett program som passar dom och deras polare. Liksom... typ.... blink.gif

Jahaa, var det du menade?!! Kan bara nicka instämmande...
Berith
CITAT (Betty @ 26-10-2006, 12:35)
CITAT (Berith @ 26-10-2006, 12:31)
Trodde det var lokalt program för Stockholmare?  unsure.gif Fast det sänds över hela Sveeeden?

Ja det är rikstäckande.

Jahaa, var det du menade?!! Kan bara nicka instämmande...

Då gör jag det också.
AnitaO
CITAT (Scrollan @ 26-10-2006, 10:15)
Tacksamt för "Hej Baberiba" att göra parodi på programmet! laugh.gif

Inget ont som inte har nåt gott med sig laugh.gif rolleyes.gif
Betty
CITAT (AnitaGg @ 26-10-2006, 13:04)
Tacksamt för "Hej Baberiba" att göra parodi på programmet!  :lol:

Inget ont som inte har nåt gott med sig laugh.gif rolleyes.gif

Jag tittar inte på det programmet heller, tycker det har för låg nivå... sleep.gif

Värst vad jag låter sur o gnällig då... blink.gif får väl skylla på den förbenade huvudvärken som inte vill släppa... rolleyes.gif
askar
Min huvudvärk försvann under natten... så gott som helt.

Stackars dig och andra som får lida av det i dagar. sad.gif
pejori
tittar inte heller på det ohmy.gif
försöker "pricka" lokalnyheterna bara....klarar inte av den gapiga blondinen som inte kan vara tyst i två sekunder rolleyes.gif rolleyes.gif
och kockstackaren ska försöka lära henne att laga mat..... blink.gif
hon verkar helt borta i köket.... blink.gif blink.gif
och viss är deras Sverige Stockholm....längre än utanför tullarna går dom inte gärna nä. rolleyes.gif
netaave
Har sett programmet i korta "tittar" 2-3 ggr.
Den enda som är bra i det programmet och verkar någorlunda seriös så är det kocken, Pelle Johansson.
Carolina Gynning har jag himla svårt för. Fast det är en annan programledare som har mörkt kort hår som också verkar ganska vettig ibland.
Snöflinga
Tittade en gång och det räckte ....
KURT
Det är ju ett program som passar mycket bra med Tv4:s övriga utbud av tv-program. Tv4 har ju lagt ut produktionen av dessa program, tidigt på kvällen, helt på externa produktionsbolag.
Hannele
barnskor för c:a 1.700kr och en nappflaska för 800kr. blink.gif

ohmy.gif Vi som klädde fyra ungar från topp till tå för dom pengarna,
bytte och köpte mycket begagnat.
Inte så glamouröst förstås att jag fick sitta i tv-soffan och berätta om det..
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon