Full version: Barnbarn
evelina
Måste ju stolt visa upp mitt första barnbarn lille Lukas 11 dagar gammal. wub.gif

Den 6 november åker jag ner till Skåne och ska gosa med honom en hel vecka. wub.gif

Magdis
Mmmm....vad go! wub.gif Börjar ju längta ännu mer efter att få krama om min lilla Djingis! smile.gif
fruberglund
Plutten! Vad roligt och grattis till barnbarnet wub.gif
Gillan
Åhhhh, så söt han är wub.gif . Förstår att du längtar smile.gif
faith
Åh, vad underbart söt han är! wub.gif
Snöflinga
Sååå fin ... man blir alldeles varm i hjärttrakten när man ser såna små pysslingar wub.gif
netaave
Vilken liten going, förstår att du längtar efter honom. wub.gif
Reserv
Ljuvlig liten grabb det där Evelina, tur att jag gjort mitt rolleyes.gif det är inte utan att man blir lite småsugen på en liten wub.gif Fast jag får nog också börja hoppas på barnbarnen.......ska bara få barnen att fatta det också tongue.gif
yenny
mm va härligt att få gos med en sån där sötnos wub.gif
askar
CITAT (evelina @ 26-10-2006, 14:16)
Måste ju stolt visa upp mitt första barnbarn lille Lukas 11 dagar gammal. wub.gif

Den 6 november åker jag ner till Skåne och ska gosa med honom en hel vecka. wub.gif

Så söt liten wub.gif

Förstår att du räknar dagarna till du får träffa honom smile.gif
evelina
CITAT (Reserv @ 26-10-2006, 18:16)
Ljuvlig liten grabb det där Evelina, tur att jag gjort mitt rolleyes.gif det är inte utan att man blir lite småsugen på en liten wub.gif  Fast jag får nog också börja hoppas på barnbarnen.......ska bara få barnen att fatta det också tongue.gif

Ja du jag hade nästan börjat undra om jag missat den delen i sonens uppfostran biggrin.gif
Han är ju 32 år (och fattar långsamt eller så gör dom rätt som väntar) ohmy.gif

Lukas är iaf farmors sötaste unge wub.gif
Elisabeth-Västkustkolonisten
CITAT (Reserv @ 26-10-2006, 18:16)
ska bara få barnen att fatta det också tongue.gif

Med en bra bruksanvisning skall det nog gå bra.........

Vi sitter här och väntar på barnbarn, tiden var ute igår.

Är inte det första utan det 9:onde och så 3 fosterbarn som vi också räknar som våra barnbarn. Alltså blir det 12 nu, när som helst. Och min sambo blir för sörsta gången farfar och det känns nog lite extra på något sätt.

Och sonen är far sin upp idagen, på alla sätt och vis

Roligt är det med många barnbarn men också dyrt. Så tänk efter Reserv hur många du beställer rolleyes.gif

Elisabeth
Biggan_
Å, en sån fin liten gosse! wub.gif wub.gif
Grattis, Grattis! biggrin.gif
renate
Grattis till ditt första barnbarn,söt är han lilla Lucas.Jag har precis varit en vecka i Skåne hos mina små söta barnbarn.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon