Full version: Pelargoner
Lemonne
Jag vet, det finns hundratals sorter och att det är näst intill omöjligt att veta rätt sort, men jag undrar om någon vill hjälpa mig lite med att identifiera mina pelargoner. Har fått ordning på mitt album, så den som är intresserad kan väl gå in och titta och se om man kan hjälpa mig.... Du behöver ju inte vara tvärsäker, utan bara ge mig förslag så jag har något att gå på när jag kollar upp dem!

http://www.odla.nu/album/showalbum.php?aid...47&uuid=lemonne

unsure.gif
Samsara
Två av dom liknar Americana Light Pink Splash, två näst sista eller hur man kan säga de
Lemonne
Tack, det var precis vad jag själv trodde, i a f den ena, den andra tror jag är Bravo Light Pink Splash
Samsara
Kollat vidare på bilderna. Här kommer några till jag tror jag vet vilka sorter dom är.
Bild 1: Är nog som du har skrivit Aldham, men med tanke på att blommorna gärna bytar utseende för var blommning är det svårt. Men jag skulle också gissa på Aldham.
Bild 2: PAC Blanche Rose
Bild 3: Påminner väldigt mycket om Regatta
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon