|
Varför i hela fridens dagar är inte odlas server nerstängd på dagtid? Man blir ju helt fast här!! Jag som har så mycket annat att göra sitter bara och häckar framför datorn hela dagen... Inte blir tentan skriven av sig självt, och maskeradkläderna syr inte sig själva!!
Logga genast ut!!! annars kommer jag över och tar dig i örat!
CITAT (Betty @ 27-10-2006, 13:30) annars kommer jag över och tar dig i örat! Försök du bara... Du hittat inte hit i den här snöstormen...
CITAT (Jejja @ 27-10-2006, 13:33) CITAT (Betty @ 27-10-2006, 13:30) annars kommer jag över och tar dig i örat!
Försök du bara... Du hittat inte hit i den här snöstormen...  Där knep du allt en poäng!
kristerh
27-10-2006, 13:56
Känner igen det där med beroende  fast på helgerna har jag oftast lyckats slita mig från odla, det finns så mycket annat man kan göra på helgen, som att springa på auktioner tex
CITAT (kristerh @ 27-10-2006, 14:56) det finns så mycket annat man kan göra på helgen, som att springa på auktioner tex  Det är också beroendeframkallande....
kristerh
27-10-2006, 14:55
CITAT (Scrollan @ 27-10-2006, 15:13) som att springa på auktioner tex  Det är också beroendeframkallande....  något  tro mig
CITAT (kristerh @ 27-10-2006, 15:55) CITAT (Scrollan @ 27-10-2006, 15:13) som att springa på auktioner tex  Det är också beroendeframkallande....  något  tro mig ...ähum......jag vet.
anna_rispan
27-10-2006, 15:19
Jejja: ska vi bilda klubb. jag skulle skriva klart ett arbete i dag. tor du att det gått bra??? icke sa nicke. flrst gick jag o tränade o blev helt slut. låg på soffani ca 30 minuter. bakade, låg lite till på soffan. spelade spel med mig själv. pratade i telefon o sen lagade jag mat. nu har jag skrivit ett par meningar på arbete!!
aaaa, sätt fart Anna!!!!
Jag har iaf inget dåligt samvete för att jag hängt här så gott som hela dagen. Alla kuliga och också allvarliga trådar har gjort att en mycket jobbig dag gått i flygande fläng. Nu börjar det skymma...dags för
CITAT (anna_rispan @ 27-10-2006, 16:19) Jejja: ska vi bilda klubb. jag skulle skriva klart ett arbete i dag. tor du att det gått bra??? icke sa nicke. flrst gick jag o tränade o blev helt slut. låg på soffani ca 30 minuter. bakade, låg lite till på soffan. spelade spel med mig själv. pratade i telefon o sen lagade jag mat. nu har jag skrivit ett par meningar på arbete!!
aaaa, sätt fart Anna!!!! Ett par meningar är ju i alla fall någoting! Jag har inte skrivit ett enda ord på min tenta på hela dagen...
CITAT (Jejja @ 27-10-2006, 16:22) CITAT (anna_rispan @ 27-10-2006, 16:19) Jejja: ska vi bilda klubb. jag skulle skriva klart ett arbete i dag. tor du att det gått bra??? icke sa nicke. flrst gick jag o tränade o blev helt slut. låg på soffani ca 30 minuter. bakade, låg lite till på soffan. spelade spel med mig själv. pratade i telefon o sen lagade jag mat. nu har jag skrivit ett par meningar på arbete!!
aaaa, sätt fart Anna!!!! Ett par meningar är ju i alla fall någoting! Jag har inte skrivit ett enda ord på min tenta på hela dagen...   här är det strålande solsken ännu...inte en skymning i sikte
anna_rispan
27-10-2006, 15:24
CITAT (Jejja @ 27-10-2006, 16:22) CITAT (anna_rispan @ 27-10-2006, 16:19) Jejja: ska vi bilda klubb. jag skulle skriva klart ett arbete i dag. tor du att det gått bra??? icke sa nicke. flrst gick jag o tränade o blev helt slut. låg på soffani ca 30 minuter. bakade, låg lite till på soffan. spelade spel med mig själv. pratade i telefon o sen lagade jag mat. nu har jag skrivit ett par meningar på arbete!!
aaaa, sätt fart Anna!!!! Ett par meningar är ju i alla fall någoting! Jag har inte skrivit ett enda ord på min tenta på hela dagen...  mm, det förståss. det känns som att jag skulle behöva ta ett rejält tag i dicsiplinasken!!! ps. har du studentmail kan du bli medlem på globy.se. än så länge få medlemmar så det går bort mindre tid på det stället...
CITAT (anna_rispan @ 27-10-2006, 16:24) ps. har du studentmail kan du bli medlem på globy.se. än så länge få medlemmar så det går bort mindre tid på det stället...  Vad är globy.se? Det har jag aldrig hört talas om... Studentmail får man ju automatiskt, men jag använder inte min, jag vidarebefordrar allt till hemadressen...
anna_rispan
27-10-2006, 15:29
CITAT (Jejja @ 27-10-2006, 16:27) CITAT (anna_rispan @ 27-10-2006, 16:24)
ps. har du studentmail kan du bli medlem på globy.se. än så länge få medlemmar så det går bort mindre tid på det stället... :rolleyes:
Vad är globy.se? Det har jag aldrig hört talas om... Studentmail får man ju automatiskt, men jag använder inte min, jag vidarebefordrar allt till hemadressen... globy är tydligen rätt nystartat. min syster tipsade mig. bara om man har en studentmail kan man vara medlem. det är den som blir ens inloggningsnamn. det är väl meningen att man ska kunna be/ge råd o tips om studentliv bland annat.
Nu har jag reggat mig på Globy!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|