|
Full version: Årets julfilm?
Hej!
Har någon koll på vad som kommer att bli årets "julfilm"?
Förra året var det ju Narnia, och året innan var det väl Polarexpressen.
Har inte varit på bio på ett tag, så jag har inte uppmärksammat några trailers.
CITAT (Castea @ 27-10-2006, 16:05) Hej!
Har någon koll på vad som kommer att bli årets "julfilm"? Den här filmen var årets julsaga förra julen och julen dessförinnan.  Fast...det var kanske inte en sån film du tänkte på.
Nej, det var inte sån film jag tänkte på!
Tänkte på att det alltid brukas lanseras någon familjefilm till jul, som Narnia, Polarexpressen, Ensam hemma, o s v.
Nåt vintrigt äventyr som oftast går på temat att värna om familjen.
CITAT (Castea @ 27-10-2006, 16:47) Tänkte på att det alltid brukas lanseras någon familjefilm till jul, som Narnia, Polarexpressen, Ensam hemma, o s v.
Nåt vintrigt äventyr som oftast går på temat att värna om familjen. Jo..jag förstod att det var det du egentligen var ute efter.
Snöflinga
27-10-2006, 16:38
Jamen Scrollan, vadå julsaga  Har tittat lääänge men han bara går och går, bara fönstret som ändrar läge --- orkar ej titta längre .. vad händer se'n ? Kommer tomten
Du måste klicka på den gula "dörren" så kommer du vidare.
Snöflinga
27-10-2006, 16:55
Tack ... känner mig något generad  Sagan var OK ............
CITAT (Snöflinga @ 27-10-2006, 17:55) Tack ... känner mig något generad  Sagan var OK ............ Om jag inte minns fel så ställde jag samma fråga när jag första gången fick länken.
CITAT (askar @ 27-10-2006, 17:59) CITAT (Snöflinga @ 27-10-2006, 17:55) Tack ... känner mig något generad :wub: Sagan var OK ............ Om jag inte minns fel så ställde jag samma fråga när jag första gången fick länken.  Ja, jag har för mig att länken figurerat några gånger här på forumet. Jag gillar den...
Snöflinga
27-10-2006, 17:42
Fast jag tycker nog att "Karl Axel Jonssons julafton" fortfarande är bäst, tröttnar aldrig
netaave
27-10-2006, 17:45
Pingvinresan kanske!
malin72
27-10-2006, 17:56
hm om ingen kommer på det ska jag luska lite...mammas man jobbar med spel och brukar ha koll på jul filmerna men nu hade han glömt bort vilken det var kan lösa det på mån om det inte löser sig innan dess  brukar ju vara en disney film konstigt att det inte varit reklam redan jaja fortsättning följer
malin72
31-10-2006, 13:04
 jag har totalt glömt bort att höra efter....men ena sonen säljer jultidningar och där står det Eragon blir 2006 stora julfilm på biograferna.... undra om det kan vara den då "äventyrsberättelse i fantasytraditionens förtrollande stil"
Eragon? Ok, tack! Googlade litet, och den verkar ju marknadsföras som en julfilm i alla fall. Aldrig hört talas om filmen eller böckerna, men verkar vara en film att uppleva bäst på bio.
malin72
31-10-2006, 13:47
CITAT (Castea @ 31-10-2006, 14:14) Eragon? Ok, tack! Googlade litet, och den verkar ju marknadsföras som en julfilm i alla fall. Aldrig hört talas om filmen eller böckerna, men verkar vara en film att uppleva bäst på bio.  det står att Christopher Paolini bara var 15 år när han skrev succé romanen.....det var värst,jo det är nog en bio film med allt det gäller
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|