Maggan H
Dock något suddig bild, tyvärr.
inglan
Oj så fint! Jag har precis varit ute och tagit in mina sista pelargoner i urnorna ute. Det ska visst bli snö och kallt säger dom. Får se om jag hinner plantera något fint innan helgen, men kan inte visa här ändå, jag vet att det inte blir så fint som ditt heller! smile.gif

hälsningar Inglan
Eva St
Här kommer en liten enkel sak

Eva St
Helen i Piteå Zon 5
Supersnygga planteringar ni har gjort rolleyes.gif Trevligt att bli mött vid dörren av lite blomster... /Helen
Alba
Såå snygga planteringar ni har gjort.
Gjorde sjäv en men den fick pryda sin plats i 2-3 veckor - därefter kom snön.
Maggan H
CITAT (Eva St @ 01-11-2006, 18:56)

Eva St

Jättesnyggt, är det aster, den rosa?
kerstin z5-6
kanske förstår ni nu -varför jag gjorde mina så tidigt .. när ni svamlade om "sommar " .. laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Maggan H
CITAT (kerstin z5-6 @ 04-11-2006, 04:07)
kanske förstår ni nu -varför jag gjorde mina så tidigt .. när ni svamlade om "sommar " .. laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif

biggrin.gif biggrin.gif tongue.gif biggrin.gif biggrin.gif Jag tyciker faktiskt LIIITE synd om er där uppe i norr..... laugh.gif
Lady Hamilton
Och då är det inte nödvändigt för mig att lägga in någon bild smile.gif För det skulle bli en nästan exakt kopia av kerstin z5-6 med den enda skillnaden att det som "lyser" igenom den vita snön är "lila" i mitt fall i stället för "rött"
Men tyck inte synd om oss laugh.gif I allafall jag tycker bättre om snö än "slask"
Katti med torpet
Margareta, din kruka var verkligen jättesnygg, väldigt smakfull och elegant.

Så här ser min höstkruka ut
Den står på altanen så det får snöa mycket innan den blir översnöad.

Eva St
CITAT (Margareta Hansson @ 03-11-2006, 18:32)
CITAT (Eva St @ 01-11-2006, 18:56)

Eva St

Jättesnyggt, är det aster, den rosa?

Japp stämmer precis det är Aster
Eva St
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon