fruberglund
Ja som ni vet så skrev jag ju för några veckor sen att min bästa vän ÄNTLIGEN var gravid efter 3 års kämpande!

Ikväll ringde hon och var förtvivlad, nu har hon fått missfall så det blir ingen bebis.

F-n vad ARG och ledsen jag blir. Varför ska det behöva vara så svårt och jobbigt för vissa att få sitt efterlängtade barn medans en del idioter som inte skulle ha ungar alls egentligen kan skaffa dem på löpande band och använder abort som preventivmedel.

Tycker så synd om dem, nu hade ju hoppet tänts extra mycket eftersom det var ett befruktat ägg de satte in och för några dagar sen var de på ultraljud och såg ett pickande hjärta på smulan. Hon var i v. 10 nu wub.gif

Det är bara att kämpa på sa hon och jag vet att hon vill vara tapper men hur mycket orkar man som människa egentligen när man blir nerslagen gång på gång så fort man tagit sig upp sad.gif

Usch, fick nästan dåligt samvete när vi lagt på luren och jag kunde gå och krama Isak och de som inte ens får nån bebis nån gång sad.gif

Nej, nu ska jag gå och tända ett ljus för det lilla pyret wub.gif
yenny
Å så tråkigt när sådant händer... sänder en tröstande kram till dej o dina vänner wub.gif
Magdis
NÄÄ det är inte sant!! mad.gif Tänk om man kunde förstå varför en del människor ska behöva genomlida så mycket...jag tycker det är så vanligt att de som kämpat hårt och länge för att bli gravida sedan får missfall.

Jag lider med dem. sad.gif
faith
En oerhört smärtsam upplevelse. sad.gif sad.gif
Alba
Fruktansvärt - det är såå grymt.
Tur att hon har en god vän i dig. Jag förstår att du nästan känner dig skuldtyngd och tänker - varför inte hon men jag -.
Kramar till er båda.
AnitaO
Livet är inte rättvist.
Tänkte ungefär samma tankar som dig en gång när jag såg en knallfull tjej komma in till aktuen för att hon fått värkar mad.gif
LadyG
Så oerhört jobbigt, hoppas hon hämtar sig så småningom och inte ger upp.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon