Alba
Nu hinner man knappt trycka på SÖK så har man uppe texten.
Tack den som fixat det.
malin72
jasså wink.gif för mig går det fortfarande inte unsure.gif
Alba
Ja i dag är det inte OK - jag har också problem- tog visst ut glädjen i förskott.
I går kväll funkade det supersnabbt.

Finns det någon tekniker eller adm. som läser under Support så vi kunde få besked varför det inte fungerar.
pejori
CITAT (Alba @ 02-11-2006, 19:03)
Ja i dag är det inte OK - jag har också problem- tog visst ut glädjen i förskott.

Finns det någon tekniker eller adm. som läser under Support så vi kunde få besked varför det inte fungerar.

Suck...för hundrade gången...det är en överbelastad server enl. Ingemar...dom jobbar på det.... smile.gif
Alba
Suck...för hundrade gången...det är en överbelastad server enl. Ingemar...dom jobbar på det.... smile.gif[/QUOTE]

Förlåt - Jag har aldrig sett något svar.
Nu vet jag.
malin72
CITAT (pejori @ 02-11-2006, 21:06)
CITAT (Alba @ 02-11-2006, 19:03)

Suck...för hundrade gången...det är en överbelastad server enl. Ingemar...dom jobbar på det.... smile.gif

oj sorry jag har inte heller läst att det var så,,,hoppas att du nu inte behöver skriva det för hundrade och ett gånger smile.gif
Sollan
För hundrade gången...??
Det vore bra om man hade möjlighet att lägga ut orsaken till vissa återkommande problem så man slipper vara den 100:de då.
pejori
det ligger tre trådar på fyra rader som handlar om samma sak, plus ett par i småprat. rolleyes.gif
samma svar i alla trådarna.... wub.gif
Sollan
Sorry, det kan vara svårt att veta i vilken avdelning man ska leta. Såg detta när jag redan frågat Ingemar. Förstod inte att han har svarat i en tråd redan. Och om problemet fortfarande är aktuellt eftersom det tycks fungera för vissa ibland. wink.gif
fruberglund
Funkar inte för mig idag i alla fall...nåväl får hålla mig till tåls eller leta manuellt.
anna_rispan
Kan jag anta att det är samma problem bakom att jag har svåt att klicka mig in i träninsgtråden. Nu får jag försöka komma ihåg vilken sida jag läste på senast o klicka på första sidan o därifrån ta mig till aktuell sida....

vad lätt jag blir bortskämd med saker som bara funkar va... rolleyes.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon