surren
Hur har detta skett, 2 olika växter av samma frö, ser de ut som iaf :S

Det är mammutträd frön.

Klick!
Åsa, mälardalen zon 2
Det är inte ovanligt att det kommer med något annat frö i fröpåsarna än de frön som ska finnas där + det kan ibland också finnas frö i jorden.

Det till vänster ser definitivt inte ut som mammutträd det är nog snarare ett ogräs eller någon annuell skulle jag tippa.
Fenja
Åsa, vad är det för läcker tomte (?) du har som avatar?
Mvh
Fenja
surren
Hahah du skojjar?? Jag har varit helt säker på att de va just den som va mammuten biggrin.gif wacko.gif wacko.gif wacko.gif wacko.gif

Jaja så kan de gå. Den står just niu på balkongen, och den verkar klara minusgraderna hehe.

Borde väll ha fattat de iof, den högra ser ju mer ut som ett barr träd
Åsa, mälardalen zon 2
CITAT (Fenja @ 04-11-2006, 18:12)
Åsa, vad är det för läcker tomte (?) du har som avatar?
Mvh
Fenja

Det är en illgrön trädgårdstomte (ca 50cm hög) som jag köpt som souvenir i Holland (de hade även neonrosa tomtar), de såg mycket förvånade ut då de röntgade mitt handbagage på flyget och bad att få kolla väskan de var nog inte vana vid att hitta gröna tomtar. Den står numera bredvid TV.n i mitt vardagsrum.
Fenja
CITAT (Åsa @ mälardalen zon 2,04-11-2006, 18:50)
Det är en illgrön trädgårdstomte (ca 50cm hög) som jag köpt som souvenir i Holland (de hade även neonrosa tomtar), de såg mycket förvånade ut då de röntgade mitt handbagage på flyget och bad att få kolla väskan de var nog inte vana vid att hitta gröna tomtar. Den står numera bredvid TV.n i mitt vardagsrum.

laugh.gif laugh.gif Den är underbar!! wub.gif
Mvh
Fenja
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon