Gillan
Halloj på er igen!

Är det fler än jag som brukar lyssna på det? Jo, jag såg att Agneta lyssnat idag. Jag tycker det är riktigt kul och vara med och tävla och testa sig själv.
Idag hade jag nio rätt av tio möjliga. Jag föll på fotbollsfrågan tongue.gif .

Vad jag ragerade mest på idag var dagens gäst Zinat Pirsadeh. Vilken fantastisk människa och vilket levnadsöde. Såna människor imponerar stort på mig. Om ni inte vet vem hon är så finns lite att läsa här:

Zinat Pirsadeh[/U]
Berith
Noope, brukar jag inte. Kollade in klockan nio när du påminde om det i en annan tråd. Och valde bort det för att det var en gäst som jag aldrig hört talas om... sleep.gif Sorry, men sån är jag.
askar
Berith... har du aldrig hört talas om henne ohmy.gif
Ja ser inte så värst mycket på teve, men jag har sett henne
och också hört henne i radio nån gång.
En härlig människa. smile.gif

Om det går... lyssna på repris el på webben.

Visst går det att lyssna...Söndagsskolan 5 nov
Berith
Neej jag har inte hört talas om henne. Kollade bara namn och bild, och såg att det inte var nån jag kände igen.

Du ser nog på TV åtskilliga timmar mer än jag. biggrin.gif I alla fall enligt vad man kan läsa sej till i trådarna här.
askar
CITAT (Berith @ 05-11-2006, 12:21)
Neej jag har inte hört talas om henne. Kollade bara namn och bild, och såg att det inte var nån jag kände igen.

Du ser nog på TV åtskilliga timmar mer än jag. biggrin.gif I alla fall enligt vad man kan läsa sej till i trådarna här.

Kanske det... fast jag lyssnar nog mest..
och kastar ett öga på teven då o då tongue.gif
den står ju bara några meter ifrån min datorplats smile.gif

Dokumentärer missar jag aldrig. smile.gif
Berith
Tittar aldrig på dokumentärer (men då ljuger pigan... såg två för ett tag sen, av en speciell anledning) och står TVn bara på bakom ryggen så är det för att nån annan använder den och då bestämmer inte jag programmet. Och när jag är ensam hemma blir det nån film eller nåt mer lättsmält. wink.gif
Gillan
CITAT (askar @ 05-11-2006, 12:51)

Jag är alldeles fascinerad av hennes förmåga att använda sin livserfarenhet på ett sånt fantastiskt sätt som hon gör. Det är inget lätt liv hon har bakom sig. Tänka bara att vara på flykt i ett helt år innan hon kom fram till Sverige. Och stora delar av den tiden har hon gått. Och det med sin son på ryggen.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon