ullislerum
Är bara så nyfiken!
Maria i Helsingborg
Det fick bli släkting. Ju äldre man blir ju klarare glasögon har man fått......
Tezzla
Naturligtvis har jag ju mest förtroende för en nära släkting. Underligt vore väl annars...
AnitaO
Undrar just vad Magdis kommer att rösta på laugh.gif
*Stintan*
Släkting såklart wub.gif
Alba
Eftersom jag inte har några släktingar i livet som jag känner närmare gick det bort.
Sambo är den jag har mest förtroende för men det fanns ju inte med.

Så det blev präst.
Bee
Fick allt bli en släkting här med. De övriga alternativen går ju inte an.
Nu skall jag kolla den andra tråden tongue.gif
Maria i Helsingborg
CITAT (AnitaGg @ 06-11-2006, 15:07)

Inte läkarekåren blir min vilda gissning sleep.gif
Betty
CITAT
Vem har du MEST förtroende för i Sverige?

Det beror ju på vad saken gäller!
Polisen hoppas jag kunna lita på när det gäller polisiära frågor.
Läkare måste jag ju ha förtroende för när jag ska uppsöka sjukvården.
Partiledare önskar jag att man kunde lita på - men tyvärr, förtroende är nåt man förtjänar och än har jag inte stött på en politiker som förtjänat mitt förtroende...
Prästerna hoppas jag kunna lita på att de kan sin sak.
Nästa person jag möter på gatan kan ju vara vad som helst, så helst vill jag lita på att denne inte vill mig ont.
Lärare; jag har lämnat mina barn i deras händer i förhoppning att de ska få sina utbildningar genomförda. Jag har inte haft något att klaga på i den vägen, så för min del har jag förtroende för lärarkåren.
Släkting... finns både förtroendeingivande och falska sådana... som sagt: förtroende är nåt man förtjänar, att man är släkt är ingen garanti.
smile.gif
birgitek
Helt klart är det min man som jag litar mest på.
Birgit Ek
Tezzla
CITAT (Alba @ 06-11-2006, 15:19)
Sambo är den jag har mest förtroende för men det fanns ju inte med.

Fast sambo ser jag som släkt. Det är ju den person som är mest nära mig.
LadyG
Släkt, helt klart.

Men polisen är god tvåa.
Magdis
CITAT (AnitaGg @ 06-11-2006, 15:07)

Hihi...ja undra det! rolleyes.gif För mig blir ju två av alternativen ihopslagna....präst och släkting. Tyvärr stämmer det nog också som någon skrev...inte är det läkarkåren jag litar mest på. Det är ju jag som måste hålla dem i hampan och se till att de gör sitt jobb! laugh.gif
cic
CITAT (Betty @ 06-11-2006, 17:43)
CITAT
Vem har du MEST förtroende för i Sverige?

Det beror ju på vad saken gäller!
Polisen hoppas jag kunna lita på när det gäller polisiära frågor.
Läkare måste jag ju ha förtroende för när jag ska uppsöka sjukvården.
Partiledare önskar jag att man kunde lita på - men tyvärr, förtroende är nåt man förtjänar och än har jag inte stött på en politiker som förtjänat mitt förtroende...
Prästerna hoppas jag kunna lita på att de kan sin sak.
Nästa person jag möter på gatan kan ju vara vad som helst, så helst vill jag lita på att denne inte vill mig ont.
Lärare; jag har lämnat mina barn i deras händer i förhoppning att de ska få sina utbildningar genomförda. Jag har inte haft något att klaga på i den vägen, så för min del har jag förtroende för lärarkåren.
Släkting... finns både förtroendeingivande och falska sådana... som sagt: förtroende är nåt man förtjänar, att man är släkt är ingen garanti.
smile.gif

Håller med Betty. Röstar inte alls.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon