Full version: Leder osökt till...
ullislerum
rolleyes.gif
herkules
hmm - jag misstror partiledare mer än jag misstror näste person på gatan, var är min värld på väg?
Alba
Partiledare - de ger mig hela tiden nytt bränsle till misstänksamhet.
ullislerum
CITAT (herkules @ 06-11-2006, 15:25)
hmm - jag misstror partiledare mer än jag misstror näste person på gatan, var är min värld på väg?

jag med utan tvekan!! Dom flesta man möter känns rätt så vettiga, åtminstone där jag bor.. Men partiledare har jag inte mycket till övers för!!
askar
Partiledare.
*Stintan*
Hum det var väl inte misstro utan förtroende det är väl lite skillnad rolleyes.gif
askar
CITAT (Stintan43 @ 06-11-2006, 15:42)
Hum det var väl inte misstro utan förtroende det är väl lite skillnad  :rolleyes:

Så rätt.smile.gif

Redigerade... var jag som läste fel. sleep.gif
Tezzla
Nästa person jag möter på gatan. Vad sjutton vet jag om okända människor? Det kan vara en jättetrevlig och ärlig prick men det kan också vara värsta pedofilen...
Inga från Närke
Röstade på polisen eftersom jag nyligen har varit inblandad i en anmälan av stöld och vittne till detta i en affär för ca 2,5 månad sedan och inget har hänt, inte ens affären har hört något mera.
Polisen kom till platsen ca 2 timmar efter att affären ringde, personen ifråga finns på övervakningsfilm och den har de inte hämtat, inte har de ringt mig heller. Personen har varit inne en gång till några veckor senare igen.
Så varför ska man anmäla snatteri eller stöld hur det nu rubriceras när de inte gör något åt det.

Men självklart litar jag inte på politiker heller men man kan ju bara rösta en gång tyvärr.
Rapchic
CITAT (Inga från Närke @ 06-11-2006, 18:21)
Röstade på polisen eftersom jag nyligen har varit inblandad i en anmälan av stöld och vittne till detta i en affär för ca 2,5 månad sedan och inget har hänt, inte ens affären har hört något mera.
Polisen kom till platsen ca 2 timmar efter att affären ringde, personen ifråga finns på övervakningsfilm och den har de inte hämtat, inte har de ringt mig heller. Personen har varit inne en gång till några veckor senare igen.
Så varför ska man anmäla snatteri eller stöld hur det nu rubriceras när de inte gör något åt det.

Men självklart litar jag inte på politiker heller men man kan ju bara rösta en gång tyvärr.

2,5 månad är ganska kort tid
iallafall om man räknar med erfarenheterna ja varit me om
men ändå röstade jag partiledare
Piccante
Partiledarna måste ha gjort intryck iaf tongue.gif majoriteten verkar ha bestämda åsikter om dem.
LadyG
Misstror partiledare väldigt mycket.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon