Bjäbban
Har ju sett dom i tidningar och på TV, men tja att de faktiskt fanns på riktigt trodde jag trots allt inte..
eller rättare sagt att de nog fanns i ”Stockholm” (bor man på landet är allt konstigt från Stockholm! biggrin.gif )
De där overkliga unga tjejerna som bara tycks bestå av bröst, stora onaturliga läppar och mängder av smink, allmänt tillgjorda och bara fokuserade på sig själva och hur vackra de är!

Men i dag har jag sett en sådan varelse...
Satt på badhuset och drack en kopp kaffe medan jag väntade på att vatten spinningen skulle börja.
Och in trippade ett par enorma bröst!.
Klädd i en tajt svart tröja urringad ända ner till naveln, och för att ingen skulle missa nåt så var tröjan så kort att en den inte täckte magen, utan naveln syntes och i den fanns en glittrade sten som pricken över i!
(detta alltså en kall och ruggig november dag, fryser inte dessa märkliga varelser?)
I övrigt var hon klädd i svarta tajta byxor och stövlar med så höga klackar att det var ett totalt under att hon överhuvudtaget kunde gå...
När jag kunde slita mig från synen av de enorma brösten och tittade hur hon såg ut i ansiktet, så förutom de helt enorma tjocka läpparna lika onaturliga som brösten, så hade hon några helt otroliga ögonfransar och var välsmikad om jag säger så...
Hon hade också enorma naglar i någon konstig färg och självklart var hon blond, vad annars???
Åhja hon var verkligen en syn!!

Nu är väl inte jag den rätte att yttra mig, (gammal käring som jag är) men tycker karlar verkligen att dessa onaturliga, märkliga varelser är snygga/sexiga????
Och tjejer som gör så här, tycker de verkligen att det ÄR snyggt???
Eller är det bara för att få uppmärksamhet, ungefär som när en del färgar håret grönt och liknade??
Eller är det jag som är gammal modig och inte fattar (mycket troligt)
För jag är helt övertygad om att under all smink, fanns det en väldigt söt tjej som inte hade behövt ”spöka ut sig” för att få en kille intresserad!
Vad säger ni killar???? #nyfiken#
gammelnalle
inte är jag speciellt "killig"- men å andra sidan inte tillräckligt gammal för att ha blivite gubbsjuk heller...

men NEJ TACK!!

Jag föredrar (och har gjort så, så länge jag kan minnas) NATURLIGA kvinnor..

gillar inte ens make-up (men accepterar)...

och jag vet FAKTISKT ingen vuxen karl som tycker speciellt om störbröstade kvinns... (och jag HAR frågat på min tidigare arbetsplats.... enär det förekom både tidningar och almenackor med lättklädda damer på...)

Däremot bland mina testestoronfyllda gymnasie-killar verkar "stora" flickor vara poppis.... -men pojkarna blir väl män så småningom... ??? kan man hoppas...

smile.gif
Rapchic
alla illar jag har varit ihop med (som jag frågat)
har tyckt att det där är löjligt
(men då är en typ mytoman så..)
själv tycker jag också det är bara löjligt
(sminkar mig dock ibland men det är för att det är kul
jag är snygg nog utan smink me tongue.gif )
sudden
jag e blond och sminkar mig.. jag kan känna mig extra fin med fixade naglar - ibland... jag har höga klackar när jag går ut och ska festa på helgen... och jag är väl ganska utmanande klädd om det passar tillfället..

men de tjejerna som trycker in silikon överallt, superblonderar håret, inte kan plocka upp en krona från golvet pga de alldeles för långa naglarna, inte kan klia sig i ansiktet pga sminket och knappt kan gå i sina stilettklackar när de ska handla mat... det är nog bara dem och den manliga motsvarigheten som inte tycker att det är löjligt!
Rapchic
lagom är väl bäst tongue.gif
netaave
Jag tror det handlar om osäkerhet och identitetsproblem.
Man kan ju undra om det gör dom lyckligare med bröst som 5ans fotbollar, läppar som är så stora att dom omöjligt kan andas ordentligt. Dom tar bort allt som är naturligt på kroppen och försöker leva upp till ett ideal som dom har fått för sig krävs av dom.
Det är enbart synd om dessa tjejer, och dom kommer alla att få problem med sina insprutade massor så småningom.

Handlar det om defekter eller extremt små bröst kan jag tycka det är ok om man förstorar eller fixar bort ett fult märke. Jag tycker också att det är ok att måla naglar och färga hår, men sådana här ytterligheter som Bjäbban beskriver gör mig beklämd.
cic
Jag skulle kunna ha en massa åsikter, men låter bli. För nästa gång är det piercing, tatueringar, hår-under-armar-och-på-ben osv. som diskuteras och folk ska spy galla över det.

Ge tusan i att dömma människor efter utseende, så kommer ingen göra det om er heller.

Jag har massor av fördommar, men håller dom för mig själv. Det blir liksom enklare för alla så. sleep.gif
Rapchic
jag menade inte att dom som har tex implantat
är dumma.... bara att jag tycker det är fult
och jag skulle inte vilja se ut då,
men dom vill nog inte se ut som jag
(bortkastade pengar annars)

som tex en av dom smartaste kvinnorna i usa's
mål är att se ut som barbie,
utsenede har inget med iq och göra
andra få ha horn eller fejkbröst om dom vill
men jag vill inte måsta tycka det är snyggt
Tezzla
CITAT (cic @ 07-11-2006, 22:29)
Ge tusan i att dömma människor efter utseende, så kommer ingen göra det om er heller.

Är det någon som gjort det här? blink.gif
Snöflinga
Jag skulle kunna ha en massa åsikter, men låter bli. För nästa gång är det piercing, tatueringar, hår-under-armar-och-på-ben osv. som diskuteras och folk ska spy galla över det.

Jag har massor av fördommar, men håller dom för mig själv. Det blir liksom enklare för alla så. sleep.gif

Helt överens ... f.ö. är en försvinnande liten del av alla välutvecklade bröst inplantat. De flesta har det som en nedärvd gåva av moder natur wub.gif Personligen tycker jag det är uppfriskande att möta människor som vågar sticka ut från mängden, har inga som helst moraliska aspekter.... Gud så tråkigt om det i världen fanns bara grå, lagoma människor sad.gif
adamos
Silikonbröst och andra saker som förstorats te.x. läppar ser inte naturligt ut, det kanske beror på att man alltid tar till för mycket när man slår till.Hur ett par silikonbröst känns att ta på har jag ingen erfarenhet av men inbillar mig att de känns onaturliga. Sminkade kvinnor tycker jag är vackra men då måste det vara gjort med stil och kunnande. Naglar får inte vara för långa och ska vara välskötta. Kom nu ihåg att detta är min personliga åsikt och alla måste få vara som dom vill.
gammelnalle

Jag anser att jag har rätt att ha åsikter!!!
Och jag anser att du har rätt att ha åsikt om att du inte vill ha en åsikt.

Men jag förstår inte vad detta har med att döma att göra??

I vår sex och utseendefixerade värld bör inte kapitalet få bestämma hur unga människor "skall" se ut. Vi bör alla få veta att vi DUGER som vi är!!

Själv är jag tacksam om någon påpekar att jag kanske har fördomar, för först DÅ kan jag ta i tu med dem!!

Vänligen,
björn
Ciczi
Tillhör den kategorin kvinnor med big boobs laugh.gif men de är äkta. wub.gif Har dock kommit fram att jag är gammal nog att skita högaktningsfullt om vad folk tycker om mig. Det gäller även mitt utseende. Jag är som jag är och passar det inte folk så är det deras förlust.
Men därmed inte sagt att jag inte försöker se lite fräsch och trevlig ut. Brukar vara hel och ren när jag går hemmifrån...
Tycker att frasen (kommer inte ihåg vem på odla som har den)

"Man får vara som man är när man inte blev som man skulle"

är skitbra. Det är just så jag känner mig! Jag är som jag är!

Ciczi, take it or leave it
krellus
CITAT (Bjäbban @ 07-11-2006, 19:55)
Satt på badhuset och drack en kopp kaffe medan jag väntade på att vatten spinningen skulle börja.
Och in  trippade ett par enorma bröst!.

Nu är väl inte jag den rätte att yttra mig, (gammal käring som jag är) men tycker karlar verkligen att dessa onaturliga, märkliga varelser är snygga/sexiga????

Vad säger man? Vi grabbar får stå ut med mycket men det här är en uppoffring vi helt enkelt får ta hur jobbigt det än må vara...
stina
CITAT (krellus @ 08-11-2006, 09:20)
CITAT (Bjäbban @ 07-11-2006, 19:55)

Vad säger man? Vi grabbar får stå ut med mycket men det här är en uppoffring vi helt enkelt får ta hur jobbigt det än må vara...

biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
stina
Jag tycker att människor som sticker ut på olika sätt är kul. Sen kan det ju vara från snyggt till smaklöst enligt min smak. Men det vore trist om vi alla hade samma smak, var stöpta i samma form och såg likadana ut. rolleyes.gif
Bjäbban
Stackars grabbar.... biggrin.gif
sudden
CITAT (cic @ 07-11-2006, 21:29)

Jag har åsikter om damer som dessa. starka åsikter också men det betyder inte att jag dömer dem.

Min lillasyster har siliconbröst - men lagom stora pga att hon inte hade några alls naturligt.
jag själv funderar på att fixa till mina egna så de slutar peka ner i marken efter väldigt mkt upp och ner-gång viktmässigt.
jag har 3 tatueringar och en piercing.

usch jag borde väl inte säga nåt alls om dessa överdrivna damer.... men det gör jag för jag tycker så.

Utan att klanka ner på deras personligheter och utan att anta att de är blåsta (även om alla jag träffat har varit det) så tycker jag att det de gör är löjligt. Alla får se ut och vara som de vill - men alla har även rätt till en åsikt.
Berith

blink.gif
sudden
CITAT (Berith @ 08-11-2006, 08:59)

blink.gif

hahaha underbar! laugh.gif laugh.gif
kristerh
Naturligt är bäst, kan förstå om tjejer opererar in silicon om de inte har några bröst wink.gif och lider av det psykiskt,
men ballonger av silicon och enorma siliconläppar ser hemskt ut, kan inte fatta vad de tänker wink.gif om de inte har tänkt sig en karriär som porrskådisar wink.gif ohmy.gif
pejori
CITAT (kristerh @ 08-11-2006, 11:57)
men ballonger av silicon och enorma siliconläppar ser hemskt ut, kan inte fatta vad de tänker wink.gif om de inte har tänkt sig en karriär som porrskådisar wink.gif ohmy.gif

tänkte samma sak rolleyes.gif
men om inte männen gillar att titta på jättetuttar och stor plutmun, skulle inte porren ha dom kriterierna rolleyes.gif rolleyes.gif
det är på porrsiter och i "herrtidningarna" dessa tjejer hittas och det är huvudsakligen män som tittar på skiten rolleyes.gif rolleyes.gif
Hannele
CITAT (sudden @ 08-11-2006, 08:50)
Min lillasyster har siliconbröst - men lagom stora pga att hon inte hade några alls naturligt.

Vår lärare hade nästan inga bröst, men när hon kom tillbaka på hösten efter sommarlovet,
så hade hon det. Nu är hon över 60 år, men det var nog viltigt för henne, då.
Lycka är att bli accepterad som man är, i vilken ålder som helst. wub.gif
Rapchic
CITAT (adamos @ 08-11-2006, 08:51)
Silikonbröst och andra saker som förstorats te.x. läppar ser inte naturligt ut, det kanske beror på att man alltid tar till för mycket när man slår till.Hur ett par silikonbröst känns att ta på har jag ingen erfarenhet av men inbillar mig att de känns onaturliga. Sminkade kvinnor tycker jag är vackra men då måste det vara gjort med stil och kunnande. Naglar får inte vara för långa och ska vara välskötta. Kom nu ihåg att detta är min personliga åsikt och alla måste få vara som dom vill.

mitt ex sa att ta på silikonbröst är som att ta på ett par
hårda tvålar, men det beror nog på
hur mkt man har, jag menar jag antar att
det känns olika om man förstorar en storlek eller flera
Rapchic
CITAT (sudden @ 08-11-2006, 09:50)

hoppas hon är nöjd med dom smile.gif
jag menar det finns ju så många skojare i den branchen sad.gif
Alba
CITAT (Rapchic @ 07-11-2006, 19:22)
(sminkar mig dock ibland men det är för att det är kul
jag är snygg nog utan smink me tongue.gif )

En ros till dig Rapchic.
Så bra att det finns unga tjejer som förstår att de duger som de är.

Jag håller med att det är kul med smink. Nog känner man sig lite extra fin när man sminkar sig.
Rapchic
CITAT (Alba @ 08-11-2006, 13:40)
En ros till dig Rapchic.

Jag håller med att det är kul med smink. Nog känner man sig lite extra fin när man sminkar sig.

tack biggrin.gif

som du sa så är det få tjejer i min ålder som tycker så
därför är det synd om dom som gör sånt bara för att
vad ska man säga 'passa in' eller 'följa normen'
men så länge det är en själv som vill det och inte
nån annan eller nått annat så är det ju bara
bra att vara sig själv
stina
CITAT (Hannele @ 08-11-2006, 13:06)
CITAT (sudden @ 08-11-2006, 08:50)

Vår lärare hade nästan inga bröst, men när hon kom tillbaka på hösten efter sommarlovet,
så hade hon det. Nu är hon över 60 år, men det var nog viltigt för henne, då.
Lycka är att bli accepterad som man är, i vilken ålder som helst. wub.gif

Precis! Lyckan för henne var väl att bli accepterad med sina silikontuttar (eftersom det förmodligen var viktigt för henne)! rolleyes.gif
Hannele
CITAT (Alba @ 08-11-2006, 12:40)

Och tanter. laugh.gif
Alba
CITAT (Berith @ 08-11-2006, 08:59)

blink.gif

laugh.gif laugh.gif biggrin.gif biggrin.gif
Alba
CITAT (Hannele @ 08-11-2006, 12:32)
CITAT (Alba @ 08-11-2006, 12:40)

Och tanter. laugh.gif

OK då Hannele - du får väl en ros du också.
netaave
Jag är också ganska rikt utrustad av naturen vad gäller bröst. Mina drabbas dock av jordens dragningskraft, och tur är väl det annars skulle jag inte se fötterna. Ser jag inte fötterna kan jag ju ramla och slå mig. sad.gif

Berit helt underbar bildserie. laugh.gif
Tesa
Är även jag "rikt utrustad" av naturen men eftersom gravitationen gjort sitt vid det här laget så är det nog ingen som tvivlar på äktheten..
Jag har däremot en dotter som ju har mina gener och hon är smal, blond (numera brunfärgad..) söt och ung...och hon får OFTA kommentarer om att hon skulle ha implantat...
På min tid var det inget snack om sånt men nu tas det visst för givet att har man stora bröst så är dom konstgjorda...särskilt om man är smal för övrigt..
Jag tycker att det är tragiskt att så många lägger sig under kniven för att ändra sitt utseende...det måste ju vara nåt behov av att duga som driver dem..det finns ju alltid nåt som man kan hänga upp sig på som inte finns hos retuscherade modeller och skådisar...och gamla blir dom ju inte heller..

Jag tycker nog fortfarande att bland de vackraste kvinnor jag sett är en f.d granne som då för 20 år sen nog bara var ca 40-45 men lite rynkig och hennes hår hade gråa slingor och hon var härligt sommarbrun...med vita stråk när hon inte log..och inte ett spår av make-up förutom lite, lite mascara..
Jag kände då..att om jag åldras så så VILL jag bli "gammal"...(är snart där..)
Blomstertanten
Inte blir ens självförtroende bättre av silikon lite här och var ! huh.gif

Själv har jag aldrig varit välutrustad med tuttar , däremot med hjärna tongue.gif (med det menar jag INTE att tjejer med silikonbröst skulle vara inteligensbefriade )

Insåg i 20 årsåldern att jag är den jag är och det är lika bra att vänja sig biggrin.gif Det är ju faktiskt inte utsidan som är det viktiga utan hur man är på insidan ! Självförtroende kommer inte av sej själv , utan man får jobba lite med sej själv och sitt inre. Där hjälper ingen silikon i världen !
Numera är jag nöjd med mej själv , trots små bröst (nästan obefintliga) och lite stor näsa. Jag är vacker ! Och tycker om mej själv som jag är ! wub.gif
För det mesta i alla fall sleep.gif
cic
CITAT (Tezzla @ 08-11-2006, 00:41)

CITAT

Vad handlar den här tråden om då?

Jag var och simmade nu ikväll. Vad skulle hända om jag skrev att jag såg en massa överviktiga människor "välla omkring" överrallt och ifrågasätta varför i herrans namn dom inte gör nåt åt sin fettma?!

Min poäng är att jag tycker, som många i den tråden också sagt, att folk får vara som dom vill. Acceptera sitt utseende eller inte. Det är upp till var och en.
stina
CITAT (cic @ 08-11-2006, 22:41)
CITAT (Tezzla @ 08-11-2006, 00:41)

CITAT

Vad handlar den här tråden om då?

Jag var och simmade nu ikväll. Vad skulle hända om jag skrev att jag såg en massa överviktiga människor "välla omkring" överrallt och ifrågasätta varför i herrans namn dom inte gör nåt åt sin fettma?!

Min poäng är att jag tycker, som många i den tråden också sagt, att folk får vara som dom vill. Acceptera sitt utseende eller inte. Det är upp till var och en.

Applåder - jag håller med dej! rolleyes.gif

Jag tycker däremot synd om den som inte kan tycka om sig själv som han/hon är utan måste gå igenom dyra och plågsamma operationer för att försöka finna lyckan (tyvärr ofta utan resultat). Kan inte vare sig känna annat än sorg i hjärtat över att det blivit så utbrett....

/Stina
askar
CITAT (cic @ 08-11-2006, 21:41)

... jag brukar säga som så, att sitt utseende har man inte fått välja
och sedan om man är en "planka" eller ett "berg" så är det upp till den
och inget jag har att göra me.
Magdis
CITAT (stina @ 08-11-2006, 21:45)
Jag tycker däremot synd om den som inte kan tycka om sig själv som han/hon är utan måste gå igenom dyra och plågsamma operationer för att försöka finna lyckan (tyvärr ofta utan resultat). Kan inte vare sig känna annat än sorg i hjärtat över att det blivit så utbrett....

/Stina

Jag känner ungefär samma sak...det är trist att folk tror att de måste skära i sig för att duga. Tjejer med fina, normala bröst som stoppar upp dem till anskrämlighet. Det tycker jag är tragiskt.
stina
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 08-11-2006, 22:51)

/Stina

Jag känner ungefär samma sak...det är trist att folk tror att de måste skära i sig för att duga. Tjejer med fina, normala bröst som stoppar upp dem till anskrämlighet. Det tycker jag är tragiskt.

Jag tror man kan bli lika fast i "skönhets"operationer som i anorexi. Större och större bröst, mer och mer plutiga läppar, smalare och smalare. Vari ligger skillnaden egentligen..... Det handlar ju allt om kontroll av den egna kroppen. "Skönhetsoperationssyndrom" kanske är vår nästa sjukdom som måste terapeutas?
cic
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 08-11-2006, 21:51)

/Stina

Tycker också att det är trist, men jag gör ingen värdering i det. För i regel har jag ingen som helst aning om hur den människan är som person. Och jag vill inte att "folk" ska titta på mig, se mina tatueringar och utgå ifrån att jag knarkar och har låg IQ. (Jag kanske ska tatuera in mina akademiska poäng och meriter nästa gång..? rolleyes.gif laugh.gif )
stina
CITAT (cic @ 08-11-2006, 22:56)
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 08-11-2006, 21:51)

/Stina

Tycker också att det är trist, men jag gör ingen värdering i det. För i regel har jag ingen som helst aning om hur den människan är som person. Och jag vill inte att "folk" ska titta på mig, se mina tatueringar och utgå ifrån att jag knarkar och har låg IQ. (Jag kanske ska tatuera in mina akademiska poäng och meriter nästa gång..? rolleyes.gif laugh.gif )

"Man ska inte dömma hunden efter håren" heter det ju och så försöker jag leva. Dessutom finns det ju så himla många olika typer av människor så skulle man bry sig om hur alla ser ut skulle man ju inte hinna med att fundera på något annat. Nej, låt medmänniskorna vara som dom vill tycker jag! rolleyes.gif
Inga från Närke
CITAT (Bjäbban @ 07-11-2006, 18:55)
Har ju sett dom i tidningar och på TV, ....

Klädd i en tajt svart tröja urringad ända ner till naveln, och för att ingen skulle missa nåt så var tröjan så kort att en den inte täckte magen, utan naveln syntes och i den fanns en glittrade sten som pricken över i!

I övrigt var hon klädd i svarta tajta byxor och stövlar med så höga klackar ...
När jag kunde slita mig från synen av de enorma brösten och tittade hur hon såg ut i ansiktet, så förutom de helt enorma tjocka läpparna lika onaturliga som brösten, så hade hon några helt otroliga ögonfransar och var välsmikad om jag säger så...
Hon hade också enorma naglar i någon konstig färg och självklart var hon blond, vad annars???

Är du helt säker på att det var en tjej då?
Många transvestiter är ju mera sminkade än vad "vanliga" tjejer (kvinnor) är.
Har sett på TV att många män som vill vara kvinnor är jättesnygga, sminkar sig extra och fyller ut sig extra här och där och man kan inte se skillnaden förän man möjligen pratar med dem.

Nja det var bara en tanke hos mig.

Jag hör till den kategorin med små bröst och i tonåren hade jag väldiga komplex, men när jag träffade min dåvarande man så p.g.a. av honom gick detta komplex bort. Han sa alltid att det ska fylla handen då är de fina, ska inte vara större.
Sedan när jag fick min dotter upptäckte jag vad besvärligt det var med stora bröst för jag var en riktig "mjölkko" tongue.gif trots små bröst, de var ju bara ivägen, så efter det var jag ännu mera helnöjd med mina små bröst.
Jag tror det beror mycket på omgivningen tyvärr och de killar eller män man träffar.
Enda gången man skulle vilja ha större är när man provar någon fin klänning eller liknande och det inte ser snyggt ut p.g.a. av att magen är större än brösten, man bär inte upp alla kläder lika vackert tycker jag, men nu är jag så gammal så jag bryr mig inte. Smink har jag bara vid högtidliga tillfällen aldrig annars. Lite lukta gott kan jag ta på mig men inget mer.
stina
Jag bryr mej - är nog ganska fåfäng egentligen! sleep.gif Vill gärna göra mej så fin jag kan med mina fysiska resurser. Fast därifrån till att operera mej - absolut INTE! rolleyes.gif
herkules
så klart att de finns på riktigt - de är väl människor de också?

ang skönhetsoperationer så har jag ingenting emot dem, folk gör som de vill. själv tänker jag ta bort påsar under ögonen så fort jag märker att de inte bara finns där på morgonen utan envisas med att sitta i ansiktet dygnet runt. detsamma gäller tunga ögonlock.
titsen däremot - de får nog va.. laugh.gif
netaave
Skulle jag göra en skönhetsop bara för utseendets skull, då skulle jag lyfta mina mungipor.
Får alltid höra att jag ser sur och ledsen ut fast jag kan må hur bra som helst. Det är otoroligt påfrestande ibland.
Skulle inte vilja se ut som jag ler hela tiden, men mer neutral.
Bjäbban
CITAT (Inga från Närke @ 08-11-2006, 22:18)
CITAT (Bjäbban @ 07-11-2006, 18:55)
Har ju sett dom i tidningar och på TV, ....

I övrigt var hon klädd i svarta tajta byxor och stövlar med så höga klackar ...

Är du helt säker på att det var en tjej då?
Många transvestiter är ju mera sminkade än vad "vanliga" tjejer (kvinnor) är.
Har sett på TV att många män som vill vara kvinnor är jättesnygga, sminkar sig extra och fyller ut sig extra här och där och man kan inte se skillnaden förän man möjligen pratar med dem.

Nja det var bara en tanke hos mig.

Jag hör till den kategorin med små bröst och i tonåren hade jag väldiga komplex, men när jag träffade min dåvarande man så p.g.a. av honom gick detta komplex bort. Han sa alltid att det ska fylla handen då är de fina, ska inte vara större.
Sedan när jag fick min dotter upptäckte jag vad besvärligt det var med stora bröst för jag var en riktig "mjölkko" tongue.gif trots små bröst, de var ju bara ivägen, så efter det var jag ännu mera helnöjd med mina små bröst.
Jag tror det beror mycket på omgivningen tyvärr och de killar eller män man träffar.
Enda gången man skulle vilja ha större är när man provar någon fin klänning eller liknande och det inte ser snyggt ut p.g.a. av att magen är större än brösten, man bär inte upp alla kläder lika vackert tycker jag, men nu är jag så gammal så jag bryr mig inte. Smink har jag bara vid högtidliga tillfällen aldrig annars. Lite lukta gott kan jag ta på mig men inget mer.

ohmy.gif Opps den tanken slog mig inte ens....

Vill bara säga att självklart får folk se ut precis som de vill, för mig!
Själv är jag då ingen skönhet precis....
Jag blev bara så överraskad av att se en på "riktigt" och så på badhuset, en vardag mitt på dagen, och så dessutom en kall och ruggig november dag... blink.gif
krellus
Jag vet inte om det handlar om att en del tjejer/kvinnor anser att alla män vill ha kvinnor med "stora" bröst men det är ju som med allt annat... smaken är som baken!

Var nöjd med dig själv säger jag!
stina
CITAT (krellus @ 09-11-2006, 13:38)
Jag vet inte om det handlar om att en del tjejer/kvinnor anser att alla män vill ha kvinnor med "stora" bröst men det är ju som med allt annat... smaken är som baken!

Var nöjd med dig själv säger jag!

Fast ALLA tjejer kanske inte gör det för männens skull! Några av dom som skaffar jättetuttar kanske gör det för sin egen skull?!

Funderar Stina som efter att ha tappat en massa kroppsfett numera knappast har några bomber - snarare kinapuffar! tongue.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon