Lars-Olof Arvids
Nu på fredag (10/11) kl 19.00 ska jag hålla föredrag om Kina på hembygdsgården Humlebråten i Ödsmål, som ligger mellan Ödsmålsrondellen och Ekenässkolan ca 5 km norr om Stenungund. Jag var i Kina i våras och vandrade i Qinlingbergen där de vilda pandorna finns. Dem fick jag inte så bra bilder på (även om jag såg dem) men desto bättre på vackra landskap, intressanta växter, folk på landsbygden m m. Arrangör är Ödsmåls hembygdsförening och alla är välkomna!

Samma föredrag håller jag också på tisdag (14/11) kl 19.00 i Spårvagnssällskapet Ringlinjens lokal på J Sigfrid Edströms gata 2 i stadsdelen Gårda i Göteborg. Arrangör där är Göteborgs akvarieförening, men du måste inte vara akvarist för att vara med - alla är välkomna där också!

Olle
Lars-Olof Arvids
Går det inte att ändra rubriken? Den blev lite konstig i slutet...

Olle
AnitaO
Nej, jag tror tyvärr inte det går att ändra rubriken.
Hade varit jättespännande att lyssna, men det är ju lite långt bort för min del smile.gif
askar
Du kan maila Ingemar/Göran så ändrar de.
ninnisky
CITAT (Lars-Olof Arvids @ 08-11-2006, 07:34)
Nu på fredag (10/11) kl 19.00 ska jag hålla föredrag om Kina på hembygdsgården Humlebråten i Ödsmål, som ligger mellan Ödsmålsrondellen och Ekenässkolan ca 5 km norr om Stenungund. Jag var i Kina i våras och vandrade i Qinlingbergen där de vilda pandorna finns. Dem fick jag inte så bra bilder på (även om jag såg dem) men desto bättre på vackra landskap, intressanta växter, folk på landsbygden m m. Arrangör är Ödsmåls hembygdsförening och alla är välkomna!

Samma föredrag håller jag också på tisdag (14/11) kl 19.00 i Spårvagnssällskapet Ringlinjens lokal på J Sigfrid Edströms gata 2 i stadsdelen Gårda i Göteborg. Arrangör där är Göteborgs akvarieförening, men du måste inte vara akvarist för att vara med - alla är välkomna där också!

Olle

Så bra att jag bor i Göteborg och att Kina är mitt favoritland!
Vill gärna lyssna på dig och se dina bilder smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon