Full version: nu är hon här
malin72
nu har vi hämtat lilltjejen till grannens son wub.gif wub.gif
efterlängtad och väl mött smile.gif hon släpper inte killens sida gulligt för hon fann kärlek direkt wub.gif wub.gif
så nu har "pinglan" fått en ny familjemedlem och det var så härligt att se lyckan

Tezzla
Vilken vacker liten sköldpadda! wub.gif
Alba
Såå ljuvligt söt. Ingen kan väl motstå en sådan skönhet.
malin72
tack jo hon e en liten sötnöt wub.gif
Pjater
Söt kisse, en kompis blev jourhem igår, ska träffa de små knytena imorgon biggrin.gif
yenny
Nämen vilken liten sötnos wub.gif wub.gif
Kathy
Jösses, vilken liten raring. wub.gif wub.gif wub.gif
pejori
hur gick det med den andra katten hos dej? huh.gif
malin72
CITAT (pejori @ 09-11-2006, 22:47)
hur gick det med den andra katten hos dej? huh.gif

hm jo det blev tufft ett tag....
min sambo och grannen fick gå upp till ägaren till den andra katten för att det hade blivit så tjafsigt....hon hade gått till min granne och skällt och trott att katten var hos henne.....
när hon står och skäller kommer katten dyngsur för hon hade varit ute hela natten sleep.gif men när dom bråkar skriker hon om polisanmälan mm....

till saken hör det att min sambo sa till henne att vi ska inte behöva stänga våran dörr för att hennes kattunge springer in. att hon ska ta hand om den mm ja det sas en hel del...

som det är nu har hon satt halsband på katten med pingla på...vilket gör att jag hör henne dag som natt, hon försöker komma in fortfarande och sitter vid dörren eller på fönsterbrädan på kväll eller natt sad.gif sad.gif

men snacket går fortfarande bland grannarna och trots att hon säger att hon ropar in katten på natten så ser hundägarna henne ute sad.gif
hon är jätte vacker nu men jag börjar bli lite orolig för jag tycker att hon ser lite rund ut om magen sad.gif mad.gif

så fortsättning följer....särskillt nu när vintern kommer
Castea
Ljuvlig flicka! wub.gif
Pinglan
Hej Pinglan här!!!!!

ja som ni har sett av Malins inlägg här så har vi fått hem våran underbara lilla tjej som heter Zamra.
Hon är ett riktigt litet busfrö, vet ni det bästa av allt är att, kissungen är ju min sons, och lilla Zamra tyr sig mest till sonen, jätteroligt alltså, hon följer honom vart han än går, hon ligger hos honom när han ska sova, så söta ihop så. rolleyes.gif rolleyes.gif

Ni kommer säkert att få se fler bilder på kissungen utav Malin, Malin och hennes familj är helt underbara människor som har gjort det här för våran son. wub.gif wub.gif
malin72
wub.gif wub.gif äsch bara en väldig djur och människovän rolleyes.gif
zaaritha
Waoow--va´söt!
pejori
berätta gärna hur de går för den andre lilla katten Malin wub.gif wub.gif
bekymmrar mej för den lilla wub.gif wub.gif
malin72
CITAT (pejori @ 11-11-2006, 10:34)
berätta gärna hur de går för den andre lilla katten Malin wub.gif wub.gif
bekymmrar mej för den lilla wub.gif wub.gif

det ska jag göra som det är idag har jag inte hört någon pingla ute förhoppnings vis är hon inne för det regnar här sad.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon