Rapchic
på ta om stinas tråd nu kan vi kolla %
tycker du att peircingar, tatueringar och/eller silikon är ok

(obs jag stavar nog fel på nåra ställen hoppas ni har förståelse)
Tezzla
Okej? huh.gif Okej på mig eller okej på andra? Folk bestämmer ju själva hur de vill smycka sin kropp ....

MEN jag tycker dock att piercingar och tatueringar är det fulaste som finns. Har alltid tyckt och kommer nog alltid att tycka. Silikon är det väl inget "fel" med om du t.ex. förlorat ett bröst och vill bygga upp ett nytt eller om du lider av brist på bröst. Dock tycker jag det är helt galet att gå från små/normalbyst till D/E-kupa.
Rapchic
jag hade tänkt göra nåra såna alternativ
typ.. det är ok för andra att ha det men jag vuill inte ha det

men som vanligt så rymtes inte mer.. sad.gif
Tezzla
CITAT (Rapchic @ 09-11-2006, 21:05)

men som vanligt så rymtes inte mer.. sad.gif

Fast skulle det vara fler alternativ skulle det bli för mycket tongue.gif Det duger som det är nu! smile.gif
Rapchic
CITAT (Tezzla @ 09-11-2006, 22:06)
CITAT (Rapchic @ 09-11-2006, 21:05)

men som vanligt så rymtes inte mer..  :(

Fast skulle det vara fler alternativ skulle det bli för mycket tongue.gif Det duger som det är nu! smile.gif

om man tycker det är helt på tok får man väl rösta på annat alt unsure.gif
Magdis
Jag röstade på "piercing och tatueringar är OK". Så känns det för min del eftersom det är relativt små ingrepp. Att göra en silikonoperation skulle kännas lika stort som kejsarsnittet så det skulle inte vara OK för min del. Vill andra göra det är det upp till dem, men jag tycker det är trist att någon ska behöva tycka att det är nödvändigt.
yenny
Annat allt: Jag tycker det är upp till var och en vad dom vill ha.
Tattuering har jag ju själv och piersing tycker jag kan vara snyggt.
Silikon kan gå till överdrift ibland tycker jag, men vill någon ha det för att dom tycker det är snyggt så är det helt ok för min del, själv skulle jag inte vilja ha det.
cic
Jösses, vad vi röstar på det här forumet! laugh.gif Det är ju sju resor värre än att bo i Schweiz.. biggrin.gif

Jag tycker allt är ok.

Tycker det är ok med smink också, fast jag använder det inte själv. Tycker även att det är okej att folk rakar bort hår från olika delar av kroppen även om jag själv inte gör det. Alla ser vi på skönhet på olika sätt. smile.gif
Pjater
Tycker det e helt okej, tycker inte det yttre har för stor roll, finast utan smink tycker jag oxå, varit ihop med de flesta åldrar så det mesta har man stött på, hehe
askar
Tatueringar i lagom mängd (inte plottrat överallt) är OK
likaså piercing i öronen.. men jag tycker inte
om ringar/pinnar i ansiktet.

Själv har jag i örsnibbarna och så skulle jag vilja ha en liten
tatuering på armen... en fjäril... men än så länge har jag
inte vågat.
Men jag har hemma två st låtsastatueringar.. fåglar. tongue.gif
Ni vet, den man blöter och lägger på armen el var man nu vill ha.
ah56
Tycker alla tre är OK för de som vill. Själv har jag bara "hål i öronen" sedan 10 års åldern. Har dock haft mycket problem med dem och använder därför inte örhängen längre sedan säker 10-15 år. Har två döttrar och en son. Båda döttrarna är tatuerade (den ena har två små, den andra har flera stycken) Sonen har ingen men tog hål i örat och ögonbrynet i tonåren. Döttrerna har hål i öronen bara (vad jag vet).
Anma
Allt är ok så länge jag slipper det jag inte vill ha... smile.gif

Har lite smått börjat fundera på att fettsuga magen, har en liten lös bulle både ovan och under naveln, inget som syns med kläder dock... Går inte att träna bort, tränade 4 ggr i veckan i två års tid med massor med magövningar varje gång innan min nackskada. resultatet var att magen hade rutor under fläsket som låg över... sad.gif
Mamma har likadan mage så de e väl genetiskt. Ska vänta några år, missnöjet går nog över och gubben är nöjd, så egentligen är det bara dumt att bry sig... sleep.gif smile.gif
Rapchic
CITAT (Anne R @ 10-11-2006, 00:20)
Allt är ok så länge jag slipper det jag inte vill ha... smile.gif

Har lite smått börjat fundera på att fettsuga magen, har en liten lös bulle både ovan och under naveln, inget som syns med kläder dock... Går inte att träna bort, tränade 4 ggr i veckan i två års tid med massor med magövningar varje gång innan min nackskada. resultatet var att magen hade rutor under fläsket som låg över... sad.gif
Mamma har likadan mage så de e väl genetiskt. Ska vänta några år, missnöjet går nog över och gubben är nöjd, så egentligen är det bara dumt att bry sig... sleep.gif smile.gif

om han nån gång skulle klaga
får du säga att det blir bara mer att hålla om biggrin.gif
stina
Jag tycker att allt är OK om den som har det på/i sin kropp är nöjd och glad med det! rolleyes.gif Själv vill jag dock inte ha något av alternativen, men som sagt - det är bäraren som ska vara nöjd, inte jag! rolleyes.gif
Castea
Personligen tycker jag bara tatueringar är snyggt av dessa tre alternativ. Men tur att alla har olika smak och tycke!

Men det finns nåt som jag tycker är ännu värre: tandsmycke. Skitfult, om du frågar mig!
Tezzla
CITAT (Castea @ 10-11-2006, 15:20)
Men det finns nåt som jag tycker är ännu värre: tandsmycke. Skitfult, om du frågar mig!

Ja, fruktansvärt fult!!! Ser så ofräscht ut på nåt vis.
Lady Hamilton
Tandsmycken är nog det enda som jag tycker är snyggt, förutom hål i öronen. Och tand smycken kan du ju avlägsna utan att det blir några ärr smile.gif
Whiskuchi
Jag skiter fullständigt i vad andra gör för utseendemoddar, men jag röstade för mig själv - gillar (och har) tatueringar och piercings.
Tycker folk borde sköta sitt eget lite mer än att gnälla vad andra väljer att smycka sig med wink.gif
birgitek
CITAT (stina @ 10-11-2006, 13:45)
Jag tycker att allt är OK om den som har det på/i sin kropp är nöjd och glad med det! rolleyes.gif Själv vill jag dock inte ha något av alternativen, men som sagt - det är bäraren som ska vara nöjd, inte jag! rolleyes.gif

Visst får andra ha vad dom vill, smaken är ju olika, men för egen del tycker jag att tatueringar och piercing är vansinning fult. Något litet ex.vis pärlor i öronen är däremot snyggt.
Birgit Ek
askar
CITAT (Whiskuchi @ 10-11-2006, 16:50)
Jag skiter fullständigt i vad andra gör för utseendemoddar, men jag röstade för mig själv - gillar (och har) tatueringar och piercings.
Tycker folk borde sköta sitt eget lite mer än att gnälla vad andra väljer att smycka sig med wink.gif

Nu handlar ju tråden om vad vi tycker... inte tycker
ang piercing, tatuering och silikon.

Var o en smyckar som de själva önskar men nog måste man väl
ändå få säga om man tycker det är fint el inte.
Vore väl trist om ingen fick kommentera varför man röstar si el så.
Tezzla
CITAT (Whiskuchi @ 10-11-2006, 16:50)

Du får ha hur mycket tatueringar och piercingar du vill utan att jag bryr mig, men jag behöver ju inte tycka att det är snyggt för det, eller hur? Och nu var ju frågan i denna tråd vad vi tycker om just piercingar och tatueringar och mitt svar blev FULT.
olgak
Jag tycker att det kan se läskigt ut med piercingar (typ i tungan, skitläskigt!). Tatueringar är väl okej om de är snygga, men jag tycker inte det är något lyft egentligen, utan mer tolerabelt. Men det är ju alltid ett samtalsämne i bastun med tatueringar smile.gif .
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon