netaave
I dag gr vi pizza p rkt skinka, ppelskivor, rdlk och frska champinjoner, sen det obligatoriska hemgjord tomatss la Elle och ost.
Vad brukar ni lgga p?
askar
Tomatss, frst kttfrs med mycket svartpeppar, chilipulver,
lk, paprika och champinjoner... rikligt med ost p
penslar efter grddning med rapsolja och strr p rikligt med oregano. smile.gif

God ocks att ta kall med en mugg te el kaffe till.
Gsis
Prescutto (som jag inte kan stava till) mozarellaost, pilgrimsmussla och toppar med ruccola p slutet. Lite olja med chilismak efter grddning r mums.

/sa
rosita
Vi brukar ha tomatss i botten, sedan hackad korv och smbitar bacon och sist ost ovanp. Massor av pizzasallad till!
Betty
Oxfil, bacon, pepparss och massor av ost. wub.gif
Fast jag gr den inte sjlv... Den heter Honolule och vi hmtar eller ter den p plats p vr favvorestaurang Exotic hr i stan. biggrin.gif
Blomstertanten
skivade tomater , champinjonstuvning , purjolk , bacon , ost och mycket svartpeppar

rolleyes.gif MUMS !
netaave
CITAT (Blomstertanten @ 11-11-2006, 23:34)
skivade tomater , champinjonstuvning , purjolk , bacon , ost och mycket svartpeppar

rolleyes.gif MUMS !

Champinjonstuvning? Blir det inte mer som en gratinerad macka d?
Blomstertanten
N, de blir otroligt gott !

Man fr gra stuvningen ganska fast s den inte rinner fr mycket. Brukar vika upp kanterna p degen och s gr jag en hel lngpanna. Ingen liten rund pizza allts.
Zazu
chiliss, tonfisk, ost och massor med Curry wub.gif mums! tongue.gif
mulle
P stermalm i Stockholm finns en pizzeria med vrldens godaste fyllningar. Min favorit r en med bland annat banan och curry... hhhh!
Mulle
LadyG
Om man har verbliven kyckling kan man finfrdela den ver en pizza, tillsammans med curry och banan. Inte min favorit iofs, men jag knner folk som lskar den.
stina
CITAT (mulle @ 16-11-2006, 15:46)
P stermalm i Stockholm finns en pizzeria med vrldens godaste fyllningar. Min favorit r en med bland annat banan och curry... hhhh!
Mulle

Oxfil, banan, curry och jordntter r kanon p pizza! rolleyes.gif
Detta r en "enklare" version av forumet. Fr att se forumet med formatering och bilder kan du klicka hr.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon