Full version: Fruktiga hantverk!
Kathy
Jag har varit på SK:s kattutställning i Fryshuset idag och träffade på Pirkko och Pirkkos Design!

Sist jag såg henne och hennes underbara frukter var på en skärgårdsmarknad i Gustavsberg för en del år sen.
Jag minns att jag tänkte köpa av henne, men det blev inte så.

Gissa om jag ångrade mig efteråt.

Och nu träffade jag på henne igen!! wub.gif wub.gif

Den här gången handlade jag av henne och det blev en kvist med apelsiner där en av apelsinerna är skuren mitt itu.

Fantastiska frukter och grönsaker - allt gjort av trolldeg. Det ni! biggrin.gif wub.gif

Hon skickar inget per post pga att det kan gå sönder, men hon säljer på mässor och marknader.
anna_rispan
har du någon bild så vi också får se? sleep.gif
Anma
OOOh vilka fina! Kolla länken, anna_rispan. wub.gif
anna_rispan
oj, den försvann bland all text. partiell blindhet får jag väl skylla på. *rodnar*
Kathy
CITAT (anna_rispan @ 12-11-2006, 18:00)
har du någon bild så vi också får se?  -_-

Här är länken - igen. wink.gif
Kathy
CITAT (anna_rispan @ 12-11-2006, 18:07)
oj, den försvann bland all text. partiell blindhet får jag väl skylla på. *rodnar*

Anade nästan det. wub.gif
Det är lugnt. wink.gif
Klura
Superfina grejor wub.gif
Var det bra priser? Såg inget om det på hemsidan.
Kathy
CITAT (Klura @ 12-11-2006, 20:14)
Superfina grejor  wub.gif
Var det bra priser? Såg inget om det på hemsidan.

Från 200kr upp till c:a 400kr beroende på hur stor dekorationen är.

Jag kan tillägga att det är inte så dyrt, med tanke på hur välarbetade konstverken är samt att jag vet själv vilket arbete som ligger bakom eftersom jag provade själv att göra såna här.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon