netaave
Jag skulle så gärna vilja skicka er något snyggt och sexigt!
Jag försökte men brevbäraren blev förbannad och bad mig hoppa ur postlådan. tongue.gif laugh.gif
Grattis i alla fall! wub.gif
Boxer
laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
askar
CITAT (netaave @ 12-11-2006, 22:16)
Jag försökte men brevbäraren blev förbannad och bad mig hoppa ur postlådan.  tongue.gif  laugh.gif
Grattis i alla fall!  wub.gif

?
Har väl aaalldeles för torr humor för att se det roliga sad.gif wink.gif
Pjater
Kommer du genom mitt brevinkast så är du väl bemöten biggrin.gif
askar
CITAT (Pjater @ 12-11-2006, 22:28)
Kommer du genom mitt brevinkast så är du väl bemöten biggrin.gif

Ok.. nu trillade den laugh.gif
Bjäbban
Åh, vilken taskig brevbärare....#gråter#
Alba
Jag försökte men brevbäraren blev förbannad och bad mig hoppa ur postlådan. tongue.gif laugh.gif
Grattis i alla fall! wub.gif

Ja se brevbärare. Ingen humor alls.

laugh.gif laugh.gif
kristerh
Fyller snart och ser fram emot besök i brevlådan laugh.gif tror min brevbärare har lite mer humor rolleyes.gif
Rossi
Jag fyller faktiskt år idag och vi har lantbrevbärare som levererar direkt till dörren så kom igen och skicka lite godbitar till mig, tack! tongue.gif
Biggan_
CITAT (Rossi @ 13-11-2006, 11:20)
Jag fyller faktiskt år idag och vi har lantbrevbärare som levererar direkt till dörren så kom igen och skicka lite godbitar till mig, tack! tongue.gif

Grattis Rossi! wub.gif
kristerh
CITAT (Birgitta P @ 13-11-2006, 11:21)
Jag fyller faktiskt år idag och vi har lantbrevbärare som levererar direkt till dörren så kom igen och skicka lite godbitar till mig, tack!  :P

Grattis Rossi! wub.gif

Ber att få stämma in i hyllningssången wub.gif Grattis Rossi
Alba

Hurraaaaaaaa

Grattis på dagen
Betty
Grattis på födelsedagen Rossi! smile.gif
Gillan
Jag försökte men brevbäraren blev förbannad och bad mig hoppa ur postlådan.  :P  :lol:
Grattis i alla fall!  :wub:

laugh.gif laugh.gif laugh.gif Den var riktigt bra biggrin.gif

Ps! Grattis Rossi! smile.gif
pimpim
Grattis Rossi!
Rossi
Tack, tack alla! Det var inte meningen att stjäla tråden.

Men ni får gärna skicka lite presenter ...! laugh.gif
Betty
CITAT (Rossi @ 13-11-2006, 11:08)

Men ni får gärna skicka lite presenter ...!  :lol:

Hoppas du får många fina presenter, här får du en liten virtuell godbit, håll till godo så länge! tongue.gif
Rossi
CITAT (Betty @ 13-11-2006, 12:30)

Men ni får gärna skicka lite presenter ...!  laugh.gif

Hoppas du får många fina presenter, här får du en liten virtuell godbit, håll till godo så länge! tongue.gif

Ah, tack! wub.gif
Ewa smålänska höglandet
CITAT (Rossi @ 13-11-2006, 12:08)

Påminner mig om när min bror fyllde fem - sex år, han gick runt till alla i bostadsområdet och bjöd in till kalas.
Mamma fick höra av grannfrun att det skulle bli kalas hos oss och när hon sa till min bror att han inte bara kunde gå runt och bjuda till kalas utan att hon visste hur många som kom och vad hon skulle bjuda på, så sa han de behöver inget, de kan gå när de har lämnat presenterna biggrin.gif
Lars-Olof Arvids
Det är så man gör när man ska ha kalas, det ska jag komma ihåg! laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Grattis Rossi!

Olle
Hannele
CITAT (Betty @ 13-11-2006, 12:30)

Jag har namnsdag snart... laugh.gif
Lars-Olof Arvids
Jag minns en gudstjänst i min församlingskyrka för några år sedan. Prästen predikade engagerat om att kärleken GER, och det måste få KOSTA. Efteråt berömde jag honom och talade om att jag fyllde år dagen därpå, varpå han fick ett gott skratt... rolleyes.gif

Olle
Alba
CITAT (Lars-Olof Arvids @ 13-11-2006, 14:59)
Jag minns en gudstjänst i min församlingskyrka för några år sedan. Prästen predikade engagerat om att kärleken GER, och det måste få KOSTA. Efteråt berömde jag honom och talade om att jag fyllde år dagen därpå, varpå han fick ett gott skratt... rolleyes.gif

Olle

laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon