malin72
igår damp nya allt om trädgård ner i brevlådan som vanligt hittade jag inget jag tyckte om sleep.gif nej då såå mycket fint som vanligt..
men jag fastnade för en sak som liksom lyckades slå upp sig själv flera gånger tongue.gif tongue.gif men hjälp vad dyr.....
det var riddarsporren Delphinium Double Innocence wub.gif ojojoj den vill jag ha...men det blir nog ramaskri här hemma om jag säger att jag vill ha fröer till EN blomma som kostar ca 200 kr laugh.gif laugh.gif

så min fråga är :har någon den????är den like lätt som andra riddare???
och om nu någon har kan man kanske få köpa några frön då ???
kerstin z5-6
se dagens perenn smile.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
malin72
CITAT (kerstin z5-6 @ 15-11-2006, 07:32)
se dagens perenn smile.gif laugh.gif  laugh.gif  laugh.gif

va e det sant ohmy.gif jaja jag kikar då tongue.gif tongue.gif

ja jag såg wub.gif vad löjligt vi skrev om den nästan samtidigt...hade varit ännu roligare om jag lagt min fråga i prydnadsväxter laugh.gif laugh.gif laugh.gif

fast det e klart jag såg att vi låg en timme efter så nu har jag ändrat min klocka laugh.gif
malin72
ingen som hade fröer att sälja?????? rolleyes.gif
titti49zon6
Ska kolla, hör av mig
malin72
CITAT (titti49 @ 15-11-2006, 19:58)
Ska kolla, hör av mig

tack smile.gif
titti49zon6
Har lite av, vet inte om dom är blå eller rosa fröer New Millenium
malin72
CITAT (titti49 @ 16-11-2006, 07:44)
Har lite av, vet inte om dom är blå eller rosa fröer New Millenium

smile.gif ja blå har jag ju redan så....hm kan ju prova och hoppas tongue.gif tongue.gif
titti49zon6
Skicka namn o adress å skickar jag föer
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon