Full version: ny medlem!
lisen
Efter att läst om alla fördelar med pallkrage gick jag och skaffade mig några. Har dock inte bestämt villken färg jag ska måla med.
Eva i Skåne
Välkommen i gänget wub.gif

Målat eller omålat, det är en smaksak. Jag bryr mig inte så mycket om färgen och har således inte målat mina. Det är det som växer i dem som är viktigast för mig.
Målning överlåter jag åt sönerna och ingen har varit intresserad av att måla dem till mig.
Avvi
Hej lisen!
Målar aldrig mina. De har nu hållit i ca 8 år men nu har en multnat sönder. F å se vad jag gör åt det. Har haft två små, röda som ruvpallkragar åt mina höns. Nu skall de ställas ovanpå varandra och bli squashpallkragar. Snyggt!
Lycka till! biggrin.gif
Erika zon 4
Välkommen i klubben, har just gått med själv, ska bli spännande att se hur det funkar, jag odlar i sand o gräsklipp i mina! smile.gif
lisen
Eftersom de står utanför ridhuset som är en trist röd plåthistoria, har jag planterat massor av sommarblommor nu. Så kanske man blir så upptagen av färgprakten att man inte tänker på ridhuset.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon