Full version: provar igen
cedes
Ange en titel på hemsidan

jag provar igen och hoppas att ni får fram en bild här på min yucca palm.... jag är så dålig på sånt här... wacko.gif
Alexander-VG-zon3
tryck på denna ikonen på sidan Album
sen skpar du ett album . coh sen lägger duupp bilden från datan .
har du för står bild går du in i paint och min ska storleken under 99% ska dte vara .

hoppas dte hjälper dig annars så får nån annan förklara bättre
pejori
CITAT (cedes @ 17-11-2006, 16:14)

jag provar igen och hoppas att ni får fram en bild här på min yucca palm.... jag är så dålig på sånt här... wacko.gif

du ska inte trycka på länk...du ska trycka på bild.... smile.gif smile.gif
först öppnar du bilden och högerklickar...välj.."egenskaper" och kopiera adressen...sen klickar du på bild och kopierar in adressen där....ta bort det första HTTP som står i rutan först...
PÅ´t igen cedes laugh.gif
Pjater
Hmmm, skulle han länka en bild?
Jag kom till Aftonbladet??
laugh.gif
Åsa, mälardalen zon 2
CITAT (cedes @ 17-11-2006, 16:14)

Om bilden ligger ute på nätet kan den ofta länkas hit.

Sätt pilen på bilden och högerklicka på musen, under egenskaper hittar du bildadressen (slutar ofta på .jpg), kopiera denna adress. Klicka på bildknappen här i forumet där du skriver ditt meddelande och klistra in adressen i rutan som dyker upp.
niklaswik
CITAT (Pjater @ 17-11-2006, 16:46)
Hmmm, skulle han länka en bild?
Jag kom till Aftonbladet??
laugh.gif

Jag kom till SJ.. biggrin.gif Använder du firefox? Den verkar slänga iväg en till nån sida på måfå när den får en sån där konstig länk.. (http://http// i början)
Pjater
Ja firefox, hehe.
Men kul var det, haha
Stussi
Var det den här bilden du ville visa cedes? smile.gif
(Tyvärr kan jag inte säga vad som har hänt med din palm men jag
är säker på att någon annan här vet! smile.gif)

Pjater
Nämen oj nåt sånt har jag aldrig sett, bara det inte smittar av sej till mina palmer, vad är det och hur botar man det???
Alexander-VG-zon3
är stammen mjuk ??
Alexander-VG-zon3
CITAT (Pjater @ 17-11-2006, 19:28)
Ja firefox, hehe.
Men kul var det, haha

jag fick aftonbladtet fröst sen SJ .
å jag har firefox
yenny
Jag tycker det ser ut som att något kommer ut ur stammen, som att den blöder?
LadyG
Det ser inte riktigt ut som spinn, om det inte är skum exponering på bilden förståss.
lilla mamma
ser allt som svamp det där... Men kan den kanske blöda som ngn sa?
Purple Heart
Ni tror inte det är början till luftrötter då?
Min ena yucca fick semestra i växthuset med optimala betingelser, den utvecklade något liknande på stammen, det har den aldrig gjort förut..

Bara ett förslag.. rolleyes.gif
cedes
CITAT (Stussi @ 17-11-2006, 22:35) *
Var det den här bilden du ville visa cedes? smile.gif
(Tyvärr kan jag inte säga vad som har hänt med din palm men jag
är säker på att någon annan här vet! smile.gif)

Ja det var den bilden... hur har du fått tag på den? :-)
Airamya

Det fanns visst en bild till där... smile.gif Den ser verkligen inte pigg ut din yuccapalm...
Vad som är felet vet jag inte men det ser ut som den blöder, ja. Har du noterat några djur i jorden?
cedes
CITAT (Airamya @ 21-04-2007, 09:00) *

Det fanns visst en bild till där... smile.gif Den ser verkligen inte pigg ut din yuccapalm...
Vad som är felet vet jag inte men det ser ut som den blöder, ja. Har du noterat några djur i jorden?

Nej inga djur vad jag vet... men det började lukta så illa så jag har nu slängt palmen... det gick inte att ha den inomhus... hur har ni hittat mina bilder?
Airamya
CITAT (cedes @ 21-04-2007, 23:57) *
hur har ni hittat mina bilder?

Via länken du lade in i början. Länken var felaktig men det var inte så svårt att lista ut hur den egentligen skulle vara och på så vis hitta dit. Och där fanns ju dina bilder, så vi har helt enkelt 'snott' dem därifrån (länkat till dem).
lilla mamma
Den måste ju ha börjat förmultna
cedes
CITAT (Airamya @ 23-04-2007, 18:34) *
Via länken du lade in i början. Länken var felaktig men det var inte så svårt att lista ut hur den egentligen skulle vara och på så vis hitta dit. Och där fanns ju dina bilder, så vi har helt enkelt 'snott' dem därifrån (länkat till dem).

Aha då förstår jag hihi naughty.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon