Ina
Jag vet att dom kommer att krafsa i mina rabatter men jag tycker att dom är helt oemotståndliga ändå!!!

Eva i Skåne
Jag är egentligen ingen kattmänniska, men idag var jag hos min bror och svägerska och träffade deras tre kattungar, 8 veckor wub.gif Ingen människa kan väl motstå dessa underbara lekfulla små. De är ju helt ljuvliga wub.gif wub.gif wub.gif
Jag hade fullt sjå att få mina tre söner att förstå att vi inte kunde ta en av dem med hem biggrin.gif . (Jag är allergisk och har därför lyckats avvärja alla önskade husdjur genom åren) Äldste sonen är dock i flyttankar och han kommer nog att "bli med katt" ganska snabbt därefter.
Ina
Silvias bebbar var bara mellan två och tre timmar när bilden togs... nu har det gått en halvtimme till.... smile.gif
Eva i Skåne
Oj oj, är det sådana små knyten du har. Hur många? Jag studerade inte bilderna så noga. De är ljuvliga redan nu. Jag kollade brorsans för två månader sedan också.
Tänk vad det händer mycket på två månader smile.gif
Ina
Fyra stycken! Tre hanar och en hona ser det ut att vara. Två är redan tingade... laugh.gif
yla
grattis till tillökningen sööööööööööööööööööööööta smile.gif
Ti bee
Jättegulliga! Har själv tre katter, men har aldrig haft någon kull efter dem. Måtte vara speciellt och underbart!
smile.gif
Fialotta
Grattis till dom söta små bebbisarna...
är hundälskare, men inte kan man motstå dåna
sötisar...dottern har katt och dom är speciella!
Posse
Katter är bäst! smile.gif
Trädgårdsmannen
Underbart fina - älskar katter!! Har en liten vilding själv sedan förra sommaren!
Ewa L
Är själv utpräglad "hundmänniska", men min dotter fick för några år sedan ta hem stall-katten där hon hade sin häst, eftersom kissen for illa där. När vi åkte på semester lämnades den helt röda honan på kattpensionat under en vecka. Ett sådant där trevligt kattpensionat som inte har katterna i burar. ohmy.gif blink.gif

Två röda hanar och en sköldpaddsfärgad hona fick vi som tack! Honan — Zoya — är pytteliten (snart 7 år nu) och är fortfarande inneboende. Mamman gick sin väg när vi flyttade, trots att hon var innekatt. Zoya däremot går endast ut i undantagsfall, och bara korta rundor.

Dvs, trots att jag är hundmänniska har jag råkat bli med katt. wub.gif

Grattis till tillökningen!!
Cilla
Grattis Ina!

Jag har också fyra ungar i år; en kolsvart, en trefärgad, två vita med svarta prickar varav en utan svans... En månad gamla nu och urbusiga!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon