Avesta-Mia
19-11-2006, 13:17
7 dagar helkur. Trött blir man. Nån mer som nutrilettar som vill stötta o peppa lite? Det börjar kännas ensamt och värdelöst
netaave
19-11-2006, 13:24
Du kan nog hitta stöttning på www.viktprat.se
Whiskuchi
19-11-2006, 13:31
Nutrilett och träning - bränner inte kroppen mer muskler än fett då?
Du får i dig så litet kalorier om du bara lever på Nutrilett att kroppen inte orkar med någon tyngre fysisk aktivitet alls. Promenader orkade jag med, när jag höll på med pulvret, men jympapass orkade inte kroppen med.
Numera är jag ingen anhängare av Nutrilett, men så var ju inte frågan. Men utifrån tidigare upplevelser så säger jag alltså att det inte går att träna något vidare bra under en svältdiet.
Fialotta
19-11-2006, 14:31
Nutrillet är bra att starta med o komma igång...men jag gjorde felet att bara köra med detta och sen bara jojo a det upp igen...kör i stället...en måltid och nutrillet samtidigtplus motion så får du bättre efffekt...du får behålla vikten senare...ett tips bara
ullislerum
19-11-2006, 16:19
Jag bytte bara ut "fika-målen" och kvällsmackan mot pulvret, alltså inte middagsmaten, och så åt jag måttligare mängd mat än vanligen. Detta var efter att mitt andra barn fötts och jag inte gick ner dom där sista 7 retfulla kilona. (drygt ett år efter att hon fötts) Jag gick snabbt ner och har hållit vikten sedan dess. (ca tre år sedan)
Gör precis som ullis, byter ut mellanmålen ibland mot en bar eller en RTD av nutrilett sort.
Äter alltid riktig mat. Annars orkar man inte träna på det sättet jag gör.
Ciczi
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du
klicka här.