Kathy
Tror du att Palmemordet kommer klaras upp?

Polisen fick misstänkt Palme-vapen.
LadyG
Nej, det är ett kallt spår.

Om det stämmer att vapnet dumpades i sjön '83 betyder det dessutom att polisen inte har något annat än ammunitionen att gå på.
askar
Nej.
Anma
Nej det tror jag inte. Även om det skulle vara rätt vapen finns det nog inga spår kvar som kan binda en specifik mördare till vapnet. Även om dom klarar av att spåra vapnet till CP så är det ju inte bevis nog till att det var han som sköt. Fast det är det ju enligt mig så för min del är mordet uppklarat sen länge.
LadyG
Ingen som tror mordet kommer att klaras upp?
Betty
Nej, tyvärr.
LadyG
Inte jag heller, men visst är det sorgligt att ett statsministermord fått gå ouppklarat så länge?
*rolf*
Va? 13 nej! Det var ett kraftigt misstroende.

Läste idag i DN att svenska folket hade lägst förtroende för polisen. Det är tragiskt!
Samma WEB-fråga i DN ligger just nu på 84% Nej. 10175 svarande.
Magdis
Jag tror ju att Palmes mördare är död....chansen att det ska klaras upp är pytteminimal tror jag tyvärr. sad.gif
LadyG
De skulle löst det inom ett par veckor, sen var chansen borta tror jag.
pejori
nej smile.gif
Kathy
Jag röstade nej.
Har min teori om hur Palme-mordet gick till.
Gita
Nej, jag tror inte att det klaras upp och tycker nog att polisen borde ha viktigare saker att sysslka med än ett så gammalt mord.
Gita
Snöflinga
CITAT (Gita @ 22-11-2006, 18:48)
Nej, jag tror inte att det klaras upp och tycker nog att polisen borde ha viktigare saker att sysslka med än ett så gammalt mord.
Gita

Håller till fullo med ,,, det har nu gått 20 år sedan det hände och fortfarande finns det en utredning som jobbar med detta ohmy.gif
Tezzla
Nope.
askar
CITAT (Snöflinga @ 22-11-2006, 19:00)
CITAT (Gita @ 22-11-2006, 18:48)
Gita

Håller till fullo med ,,, det har nu gått 20 år sedan det hände och fortfarande finns det en utredning som jobbar med detta ohmy.gif

Håller med... tycker att det redan har satsats för mycket resurser på detta.
Ibland tror jag att de fortsätter bara för att ha något att göra wink.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon