|
Den gråa lilla kissen på bild nummer två var grymt söt
Tack Scrollan, just va´jag behövde just nu
Anki på Öland
24-11-2006, 14:38
Härliga bilder!! Anki
stennie
24-11-2006, 15:30
Haha, underbart. Snart kommer en katt till mej från ett jourhem
CITAT (Pjater @ 24-11-2006, 16:00) Snart kommer en katt till mej från ett jourhem  Åh, så spännande. Berätta mer.
Kul att ni gillade bilderna. Det fanns en uppsjö med såna här bilder på sidan, men jag valde att plocka ut mina favoriter.
Jag säger bara - INVISIBLE BIKE!!!! Det är, banne mig, den roligaste kattbild jag någonsin sett! Mulle
CITAT (Scrollan @ 24-11-2006, 20:59) CITAT (Pjater @ 24-11-2006, 16:00) Snart kommer en katt till mej från ett jourhem :wub:
Åh, så spännande. Berätta mer.  Hon känner sej otroligt hemma och så kelsjuk, vande sej vid flytten bara ett par timmar efteråt och hittat allt redan och utforskar lägenheten, 4 år gammal
Ska lägga upp bilder, på min katt hon e så nyfiken på allt, så underbar, typisk inne katt Nu ska vi sova om hon inte tar upp all plats, hehe
CITAT (mulle @ 24-11-2006, 21:05) Jag säger bara - INVISIBLE BIKE!!!! Det är, banne mig, den roligaste kattbild jag någonsin sett! Mulle Ja, det är skickligt att ta en sån ögonblicksbild!
CITAT (Pjater @ 25-11-2006, 00:05) Ska lägga upp bilder, på min katt hon e så nyfiken på allt, så underbar, typisk inne katt Nu ska vi sova om hon inte tar upp all plats, hehe Ja, jag vill se foton på kelkissen.
Veckans bild i länstidningen
CITAT (Castea @ 04-12-2006, 15:59) Veckans bild i länstidningen :P :wub: Naaaaaaaaaaaaawwwwwwww........så SÖT . Elliot åt gärna banan....men äpple har jag aldrig hört talas om.
Vår katt äter äpple! Och skumtomtar och det mesta andra... gurka också tex. Det enda som han inte äter är egentligen gourmetburkmat typ, det rör han knappt!
wolkenkrabber
04-12-2006, 20:03
CITAT (Scrollan @ 04-12-2006, 16:54) CITAT (Castea @ 04-12-2006, 15:59) Veckans bild i länstidningen :P :wub: Naaaaaaaaaaaaawwwwwwww........så SÖT . Elliot åt gärna banan....men äpple har jag aldrig hört talas om. min katt ska alltid till att slicka på min äppelskruttar... kattbilderna är rätt skoj... texterna till dom med!
Blomstertanten
04-12-2006, 20:17
Min katt (fick flytta pga allergi ) älskade all frukt ! Hon blev helt galen om jag åt och hon inte fick smaka. Hennes favorit va nog melon och vinddruvor. Vindruvorna mest för att de var perfekta leksaker antar jag
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|