Full version: Din mamma...
Anma
Måste bara säga att jag inte har något emot mammor, men denna var ju bara så kul! laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Din mamma
Biggan_
Jag tyckte det var mest elakheter! sad.gif
Allis
Stackars mamma! sad.gif är det verkligen någon som tycker den är rolig?
*Stintan*
Nä inte jag sad.gif
Alexander-VG-zon3
tyckte inte heller den var så rolig .
blivit arg om nån sa så ommin mamma
spektakelrakel
Inte roligt alls. Korkat, snarare.
lilla mamma
till och med så elak att jag fick högre blodtryck
Anma
Men! Där ser man... då visar det bara att min humor är sjukt annorunda mot de flestas.
Jag skulle då aldrig varken tänka eller säga dom där sakerna om någons mamma eller någon annan heller för den delen, men de är ju helt sjukt roliga påståenden. Skickade länken till min mamma och hon skrattade så hon grät... wub.gif Så hon tog inte illa upp iallafall! smile.gif
Ja, hon känner ju mig och vet hur min humor är... smile.gif
lilla mamma
vet du,Anne
Ingen sa att dn humor var konstig, alla har vi annorlunda humor motandra bara. Helt naturligt.
Whiskuchi
Underbart! biggrin.gif laugh.gif biggrin.gif
Magdis
Jag försökte läsa lite men vit text mot illröd bakgrund blev lite för mycket för mina ögon. Ser ut så här nu! blink.gif wacko.gif rolleyes.gif
Anma
CITAT (lilla mamma @ 26-11-2006, 15:58)
vet du,Anne
Ingen sa att dn humor var konstig, alla har vi annorlunda humor motandra bara. Helt naturligt.

Tog inte illa upp heller. smile.gif På tal om det...
Har klarat mig många gånger från att bli sårad över kränkande och elaka kommentarer just tackvare att jag ser det roliga i det hela istället för att ta åt mig. smile.gif

Tänkte bara att det är bäst att förklara ännu tydligare att jag verkligen inte tycker att påsåenderna är något jag tycker eller tänker om andra, det var bara så roligt att läsa! biggrin.gif
Snöflinga
Inte ett dugg roligt, bara elakt, tycker jag sad.gif
askar
Vit text på röd botten = svårläst

Det lilla jag läste var bara trams... knappt värt att kommentera. wink.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon