ninnisky
Letar med ljus och lykta efter dessa ytterkrukor. De tillverkades för ca 10-12 år sedan. De finns i två storlekar och jag skulle så gärna vilja komplettera, helst av båda ! Är det någon som har och kan tänkas sälja kontakta mig med PM.
Anki V
När jag läste din efterlysning slog det mig att någonstans i förrådet hade jag en kruka med liljekonvaljer. Så med raska steg styrde jag mot förrådet och insåg att där behövde städas. ohmy.gif

Så…..tusen tack för hjälpen med att städa förrådet laugh.gif laugh.gif , det var verkligen välbehövligt.

Krukan ? Ja, den hittade jag men det var av okännt fabrikat, knappast Rörstrand i alla fall och någon relief var det inte heller.

/Anki
ninnisky
Tack för att du tittade - men det var precis som du trodde inte den!
Tänk att jag som varit så lat idag kunde hjälpa dig att städa förrådet laugh.gif
Fenja
Kolla på tradera, där finns en del sådant tillsalu nu och då.
Mvh
Fenja
Immix
Jag har för mig att de tillverkas fortfarande. I alla fall köpte min kompis en sådan i Rörstrands fabriksbutik i Örsundsbro förra året.
Boxer
Är det en sådan här?

hittade bilden på www.auktionshuset.nu
ninnisky
CITAT (Boxer @ 28-12-2006, 15:15)
Är det en sådan här?

hittade bilden på  www.auktionshuset.nu

Har inte varit inne på Kruksväxter på ett tag! Hade gett upp hoppet!

MEN HÄR ÄR DEN JUUUU wub.gif wub.gif

TACK för tipset! Nu måste jag genast kolla mera.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon