Eva St
sad.gif sad.gif wacko.gif blink.gif
Söker efter receptet på Virgos Honungsgriljerade skinka som funnits här tidigare men kan inte hitta detta kanongoda recept - någon som minns och kan hjälpa mig?????????????????????????
Eva St
KURT
Eftersom sökfunktionen inte fungerar så får man bläddra och söka med webbrowserns i trådens titel. Receptforumet är ju inte så stort!

Honungsgrilljerad julskinka
Eva St
laugh.gif
Toppen Tack för hjälpen Kurt.
wacko.gif
Men hur gör jag för att söka då menar du???
Eva St
Whiskuchi
Vet inte om det är så Kurt menar, men trycker du ctrl+f får du upp en liten ruta där du kan skriva i valfritt sökord. Så slipper man läsa allt om man letar efter ett ord (suveränt på vissa sidor med massor av text) smile.gif
Eva St
Tack för det tipset det hade jag inte en susning om att det gick
Eva St
KURT
CITAT (Whiskuchi @ 27-11-2006, 16:52)
Vet inte om det är så Kurt menar, men trycker du ctrl+f får du upp en liten ruta där du kan skriva i valfritt sökord. Så slipper man läsa allt om man letar efter ett ord (suveränt på vissa sidor med massor av text) smile.gif

Just det, och använder man dessutom en bra web browser (INTE Internet Explorer) så går det också mycket lättare)
Berith
CITAT (Eva St @ 27-11-2006, 02:02)
- någon som minns -

Aaaaah... wub.gif Jaadå jag minns. Köpte en burk honung igår så jag skulle vara säker på att få till den rätta garneringen.

--------
Garnering - menar ju såklart griljering! sleep.gif
Eva St
rolleyes.gif tongue.gif
Fint Berith då ligger vi i startgroparna
Eva St
Eva St
biggrin.gif laugh.gif tongue.gif tongue.gif tongue.gif tongue.gif tongue.gif
Hade ett julbord i veckan för lite vänner och då kom virgos griljering fram och kan bara meddela att den var minst lika goooood i år smile.gif laugh.gif biggrin.gif rolleyes.gif tongue.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon