Full version: 40cm snö....
Helen i Piteå Zon 5
.. var det för drygt 2veckor sedan, sen har det regna varje dag i evigheter, nu är snön borta, gräset grönt, rabatterna framme..... och jag plockar frön igen biggrin.gif Nog är det väl en underlig syssla nu när man borde baka adventsfika i stället biggrin.gif
mulle
Men jag har absolut ingenting emot det!!!! wub.gif
Jag gick i oktober och listade projekt till våren, stenläggning och sånt. Nu är snart allt gjort!
Ett gammalt ordspråk säger att om det är varmt i slutet av november så blir julen smällkall (När Anders slaskar julen braskar) - hoppas att det inte stämmer!
Mulle
Alexander-VG-zon3
CITAT (mulle @ 28-11-2006, 10:05)
Men jag har absolut ingenting emot det!!!! wub.gif
Jag gick i oktober och listade projekt till våren, stenläggning och sånt. Nu är snart allt gjort!
Ett gammalt ordspråk säger att om det är varmt i slutet av november så blir julen smällkall (När Anders slaskar julen braskar) - hoppas att det inte stämmer!
Mulle

nee inga smällkala saker sånt får vi inte hoppas på
kristerh
för min del får det gärna vara sådant här väder hela vintern wink.gif förutom över jul o nyår då kan det få komma lite snö. rolleyes.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon