Full version: julpalm
anna_rispan
nja...palmer är ju vackra som de är. granar behöver lite pynt för att lyfta. o de e vad jag tycker. du fråga ju. smile.gif

är du nöjd? för visst har du en sån palm i trädgården??
Alexander-VG-zon3
jo jag har den där i marken men den är planterad i kruka . så bler det en mildvinter på med skydd å så är den kvar året igenom . bler det en vargvinter så tar jag in den . så vis är den planterad men jag kommer alldrig låta den död . hadde jag planterat den i marken å den växtfast är dte kört om det kommer en extrem kall vinter typ . typ ja

nja jag blev inte så vidare nyd tyckte den blev överarbetad wink.gif laugh.gif
anna_rispan
ja, kanske att det hade räckt med kulorna?? rolleyes.gif
Alexander-VG-zon3
CITAT (anna_rispan @ 28-11-2006, 16:02)
ja, kanske att det hade räckt med kulorna?? rolleyes.gif

nja då bler det för tomnt
får se igen i morron wub.gif
anna_rispan
ett riktigt dilemma alltså. kanske var att det var så många olika glitter då?? testa med rött sånt där som är som spagettiremsor..hm undrar vad det heter på riktigt...
Alexander-VG-zon3
får se vad jag mer har hemma . kanske ändrar det i morron wub.gif
ewa zon 3
Lite blinkade lampor + mer kulor. Varför inte lassa på lite när du ändå håller på.
Fattade inte först att det var din palm rolleyes.gif
Gillar den där silvriga som ser ut som en stjärna smile.gif

/Ewa
Piccante
Något som jag tycker är snyggt är när man virar in stamen med ljusslingor så att trädformen framhävs mer i mörkret. En ljussslinga runt stammen och de grövre grenarna och lite glitter.
Alexander-VG-zon3
ljuse hadde funkat om jag hadde kunnat kopplat det . men sånt går inte hos mig . men bra tips wub.gif
en liten stamm på palmen är där ju
Blomstertanten
Inte blinkande lampor !!!!!! blink.gif

Röda kulor och smålampor med fast sken är snyggt.

Ovanligaste julgranen i grannskapet kan jag tänka mej att du har biggrin.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon