Full version: Karlar, se hit!
Boxer
MODIGT:

Du kommer hem stupfull mitt i natten och ser din fru ligga i sängen men hon sover inte.
Du ställer fram en stol och placerar den precis framför henne och sätter dig i den.
När hon frågar vad f-n du sysslar med så säger du bara att du vill sitta på första bänkraden när cirkusen börjar.

MODIGARE:

Du kommer hem stupfull mitt i natten och ser att din fru står och väntar på dig i dörren med en kvast och du säger: " städar du eller förbereder du dig på en flygtur?"

MODIGAST:

Du kommer hem stupfull mitt i natten, luktar parfym, har läppstift på kragen och din fru står och observerar dig med mord i blicken.
Du går fram till henne, daskar till henne på stjärten och säger "Nu är det din tur!".

wink.gif
Floppy
laugh.gif laugh.gif laugh.gif ...hur kul som helst... laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Alba
Väntar med spänning på svar från alla karlar på Odla.
AnitaO
laugh.gif
Reserv
Självklart modigast rolleyes.gif fast nykter då tongue.gif
Alexander-VG-zon3
fegast här
Reserv
CITAT (flaxss @ 28-11-2006, 20:22)
fegast här

tongue.gif tongue.gif fanns juh inte med som alternativ rolleyes.gif
Alexander-VG-zon3
CITAT (Reserv @ 28-11-2006, 19:27)
fegast här

haha jag vet
men tänkte jag kunde erkänna ändå rolleyes.gif
anna_rispan
ja, ja det är säkert meningen att jag ska skratta...

men jag kan inte. såna här historier skriver bara en del män på näsan det de tror är sanning.

att de inte ska behöva erkänna sina misstag och att kvinnan ska behöva förklara sina känslor.

det är väl rätt uppenbart för de flesta när man gjort bort sig för en annan människa. det är väl bara att ta tag i det o erkänna o be om ursäkt.
Reserv
CITAT (flaxss @ 28-11-2006, 20:42)
fegast här

haha jag vet

Vänta bara, det kommer med åldern, sen kan du visa vart skåpet ska stå tongue.gif
Piccante
Jag har ingen fru att komma hem stupfull till, så jag vet inte laugh.gif . Men annars ligger det där med flygturen nära till hands, min käft brukar glappa när den inte borde det wub.gif
Alexander-VG-zon3
CITAT (Reserv @ 28-11-2006, 19:47)
CITAT (flaxss @ 28-11-2006, 20:42)
fegast här

haha jag vet

Vänta bara, det kommer med åldern, sen kan du visa vart skåpet ska stå tongue.gif

haha

på både ont å smärtfritt kanske wink.gif tongue.gif rolleyes.gif laugh.gif
Limeblossom
Jag tyckte det var kul....man får inte ta det så allvarligt! biggrin.gif
gammelnalle
jag håller nog mest med anna_rispan...

men bara för att JAG inte tycker det är roligt så behöver det ju inte betyda att andra inte tycker som jag....

Mina elever påpekar alltför ofta att mina historier inte alls är så roliga som JAG vill dem att framstå.... smile.gif smile.gif smile.gif
(Lånar rätt friskt här på Odla under Minikanins tråd: Roliga historier)

b
pejori
CITAT (anna_rispan @ 28-11-2006, 20:47)
ja, ja det är säkert meningen att jag ska skratta...

men jag kan inte. såna här historier skriver bara en del män på näsan det de tror är sanning.

att de inte ska behöva erkänna sina misstag och att kvinnan ska behöva förklara sina känslor.

det är väl rätt uppenbart för de flesta när man gjort bort sig för en annan människa. det är väl bara att ta tag i det o erkänna o be om ursäkt.

helt rätt smile.gif smile.gif
det spär på generaliseringarna som redan frodas smile.gif smile.gif

men lite kul var det tongue.gif
Kathy
laugh.gif laugh.gif laugh.gif
KaptenB
Jag skulle nog somna i hallen smile.gif
Snöflinga
Drog inte ens på smilbanden unsure.gif håller med anna rispan ....
Farbror Blå
CITAT (gammelnalle @ 28-11-2006, 21:02)
jag håller nog mest med anna_rispan...

men bara för att JAG inte tycker det är roligt så behöver det ju inte betyda att andra inte tycker som jag....

Mina elever påpekar alltför ofta att mina historier inte alls är så roliga som JAG vill dem att framstå.... smile.gif smile.gif smile.gif
(Lånar rätt friskt här på Odla under Minikanins tråd: Roliga historier)

b

jag sällar mej till er då=)
Jag tar inte illa upp för skämt jag inte skrattar åt, sålänge dom inte är värre än såhär, men...

dricker ju inte alkohol och är ju inte gift, så....

modigast är väl att stanna hemma hos sin fru och låta spriten stå?
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon