Full version: Zoologisk sensation?
Lars-Olof Arvids
Dansk TV tycks ha fått något om bakfoten - tror de verkligen att en hund och en katt kan få ungar ihop? ohmy.gif

http://galleri.tv2.dk/index.php/category-N...558/page-3.html

Man behöver väl knappast vara expert för att se att det är hundvalpar som katten har tagit sig an, något som i och för sig är anmärkningsvärt om än inte unikt.

Olle
Lars-Olof Arvids
Tyvärr tycks inte länken fungera, men de försökte alltså visa att en sådan korsning verkligen har skett. rolleyes.gif

Olle
KURT
Jag misstänker att det var den historien som valsade runt i kvällstidningarna för drygt 1 vecka sedan.
Lars-Olof Arvids
Jag kan tänka mig det, för sensationer säljer ju alltid. Fast ibland kan man undra om de själva tror på vad de skriver.

Olle
KURT
CITAT (Lars-Olof Arvids @ 01-12-2006, 09:36)
Jag kan tänka mig det, för sensationer säljer ju alltid. Fast ibland kan man undra om de själva tror på vad de skriver.

Olle

De tror att det säljer, och allt som är sensationellt säljer. På nätet mäter de hur många som klickar på resp. länk. På det sättet får vi de nyheter vi förtjänar. Tidigare var det bara löpsedlar som sålde kvällstidningarna, nu säljer varje rubrik på hemsidan.
Kathy
CITAT (Lars-Olof Arvids @ 01-12-2006, 08:45)
Tyvärr tycks inte länken fungera, men de försökte alltså visa att en sådan korsning verkligen har skett.

Ja, vilket sk-snack. wacko.gif
Piccante
Man tog visst blodprov på valparna/kattungarna och inte helt oväntat visade DNA-testet att det var hundvalpar tongue.gif
Whiskuchi
CITAT (Leocarpus @ 01-12-2006, 12:27)
Man tog visst blodprov på valparna/kattungarna och inte helt oväntat visade DNA-testet att det var hundvalpar tongue.gif

Att de ens brydde sig om att ta prover! ohmy.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon