Full version: Internet Sidpr
Tiny_Tim
Kan man tipsa andra om sin sida här i ngt passande forum? Eller får man inte ge ut adresser i forumen? rolleyes.gif
anna_rispan
har du ene egen privat hemsida kan du lägga in den i din profil så det dyker upp en ikon under ditt inlägg
Pjater
Det undrar jag med, jag har en kompis som håller på och gör en sida om Euroshopper för de inte har en egen sida, kan man lägga ut den för att tipsa om deras produkter när den är färdig?
Tiny_Tim
Aha, oki biggrin.gif De va ju bra, hoppas ngn klickar på den då laugh.gif
anna_rispan
det gör folk säkert. kika in däruppe i småprat o presentera dig- vi är nyfikna av oss här på Odla! hehe
Åsa, mälardalen zon 2
CITAT (Pjater @ 01-12-2006, 17:05)
Det undrar jag med, jag har en kompis som håller på och gör en sida om Euroshopper för de inte har en egen sida, kan man lägga ut den för att tipsa om deras produkter när den är färdig?

Det beror på vad du menar, om du med Euroshopper menar det där lågprismärket för livsmedel, och hemsidan ägs av Euroshopper och man får enbart info om hur bra deras produkter är på hemsidan är det nog inte OK, då är det reklam.

Om vi här på Odla tipsar om bra trädgårdsprodukter och företag så är det mera konsumentupplysning, jag tjänar ex. inte ett smack på att rekommendera ex. en fröfirma som jag tycker är bra. Samt konsumentupplysning om trädgårdsrelaterade saker hör ju hemma på ett trädgårdsforum.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon