Full version: Stort Tomat Intresse
Tiny_Tim
Hej hej

Snacka gärna lite om Tomater eller om Hemsidor här, jag har stort intresse av detta biggrin.gif

Kan tipsa om ngn hemsida tongue.gif
AndreasBlomquist
Hej hej!

www.tomatsidan.se eller är det .nu? Ja, där finns ju en hel del om tomater och tomatsnack. Prova annars i de olika trädgårdsforumen här.

På Gröna Sidan www.gronasidan.se så finns det också ett forum där tomatsnacket kan hittas.

På Trädgårdsblogg www.tradgardsblogg.se hittar du massor av bloggar där folk snackar om sina tomatodlingar, allt från frösådd till skörd.

Även här ser man ju en hel del tomatsnack, men oftast inte i Småprat utan mer i avdelningarna Köksträdgården, Förkultivering och Växthuset.
Tiny_Tim
Oj då ;P

Tack för länkarna, jag har 2 egna sidor om ngn är intresserad, inte fått igång communityn än..

---> Tomater

---> Tomat Odling
Tiny_Tim
Alla är välkommna att bli medlem där. Försöker bli länkad på så många sidor som möjligt, lite svårt att få folk att veta om ens sida tongue.gif
Gurkan
CITAT (Tiny_Tim @ 01-12-2006, 22:01)
Alla är välkommna att bli medlem där. Försöker bli länkad på så många sidor som möjligt, lite svårt att få folk att veta om ens sida tongue.gif

Prova att babbla lite i Köksträdgården eller i Växthus ... det är mest där vi tomatfreeks håller hus !
Tiny_Tim
Jodå, där har jag sett er biggrin.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon