Rapchic
02-12-2006, 12:11
undrar om jag är snabb eller sekig
har köpt alla utan en
som jag ska beställa efter i helgen tror jag
Har inte köpt en enda ännu, men jag ska, idag...
Är alltid ute i god tid.
När julstressen sätter in i affärerna är jag redan klar och kan bara lungt iaktta alla stressade människor
*Stintan*
02-12-2006, 12:58
Köper inte så många julklappar utan gör dom flesta själv men skulle önska att jag va liite tidigare ute än jag vanligtvis är
CITAT (AnitaGg @ 02-12-2006, 11:32)
Är alltid ute i god tid.
När julstressen sätter in i affärerna är jag redan klar och kan bara lungt iaktta alla stressade människor

försöker också klara av de flesta tidigt. Har två julgrupper och ett paket till Max kvar att köpa. (grupperna kan man ju´iallafall inte köpa ännu)
Börjar kanske bli dags att starta den där rimstuge tråden nu!
Vi har köpt 2 st hittills.
Tänkte försöka att fixa resten i veckan!
Har köpt alla utom 3.
Ju tidigare man köper desto fler klappar brukar det bli.
annat alt (skriv gärna):
Jag köper inga julklappar. Och får inga heller. Vi har löst det så i vår familj p g a ekonomiska skäl.
I vår släkt är det bara barnen som får julklappar så det är inte så mycket att köpa. Dom stora får pengar och dom mindre har redan fått en resa till Cypern nästa år, så dom får faktiskt inte så himla mycket julklappar i år. Men några blir det väl - fixar det någon vecka innan jul...
Rapchic
02-12-2006, 15:53
jag älskar att ge bort klappar
men jag har varit tvungen att dra ner på vilka jag ger till
antingen var det förra eller förrförra julen
som jag köpte så många klappar att jag blev skyldig min mamma 1000 spänn
men skulle ändå inte kunna tänka mig att inte köpa julklappar
Ungefär hälften avklarade...
Jag har köpt färdigt till barnen för ca en vecka sedan. Dottern fyllde år i början av november, så när vi ändå köpte presenter så passade jag på att köpa julklappar också.
Till övriga är jag inte så säker på vad jag ska köpa ännu, så jag funderar några dagar till...
Hade tänkt... men hittade inget bra.
Så än har det inte blivit något.
Rapchic
02-12-2006, 22:46
köpte just den sista julklappen
dock är den köpt över internet så man är ju inte 100 på att den kommer
Gissar att det mesta kommer att inhandlas fredag 22 december, alternativt lördagen efter, men, har ambitioner i år om att vara lite tidigare ute. Får se hur det går...
Fialotta
03-12-2006, 06:15
Jag börjar inte tänka på julklappar förrän efter Lucia...vet inte varför men så har det blivit varje år
Sommartorparn
03-12-2006, 11:23
Köper efter jul när det är billigt.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du
klicka här.