|
Full version: Favoritfärg
Min absoluta favoritfärg är B l å
Och vart tog vit och svart vägen då??
CITAT (Reserv @ 02-12-2006, 16:36) Och vart tog vit och svart vägen då??  Det är inga färger!
CITAT (stina @ 02-12-2006, 15:37) CITAT (Reserv @ 02-12-2006, 16:36) Och vart tog vit och svart vägen då??  Det är inga färger!  Okay, jag föredrar färglösa kläder och blommor
Jag kan faktiskt inte svara på den här omröstningen. Det beror på vad färgen sitter på....
netaave
02-12-2006, 15:40
Turkos
CITAT (Reserv @ 02-12-2006, 15:38) CITAT (stina @ 02-12-2006, 15:37) CITAT (Reserv @ 02-12-2006, 16:36) Och vart tog vit och svart vägen då??  Det är inga färger!  Okay, jag föredrar färglösa kläder och blommor  Du har förstått att man kan stå för glansen själv.
Rapchic
02-12-2006, 15:40
blått (och svart)
Jag tog inte med Vitt och svart för de är antagligen inte riktiga färger
Köpte denna tröja nu i veckan, som innehåller i princip alla uppräknade färger. Känner på mig att jag hittat en favorittröja nu. Så jag kan inte bestämma mig. Alla färger är fina.  Åpz! Det är inte jag på bilden!
Gossen Ruda
02-12-2006, 15:58
Nu har gränsen för löjliga omröstningar definitivt passerats.
CITAT (Gossen Ruda @ 02-12-2006, 15:58) Nu har gränsen för löjliga omröstningar definitivt passerats.  Åh nej! Vänta du bara. Det finns oanade resurser. Jag har ju länge tänkt starta en omröstning och fråga hur många som har en bror som heter Anders. Kanske snart är dags för den
Rapchic
02-12-2006, 16:04
CITAT (Gossen Ruda @ 02-12-2006, 16:58) Nu har gränsen för löjliga omröstningar definitivt passerats.  så den omröstningen med snoppstorlek var mer allvarig???
CITAT (Rapchic @ 02-12-2006, 16:04) CITAT (Gossen Ruda @ 02-12-2006, 16:58) Nu har gränsen för löjliga omröstningar definitivt passerats. :angry: så den omröstningen med snoppstorlek var mer allvarig??? aa ellehur???
Genomsnittsodlaiten gillar tossiga omröstningar - ju knasigare desto bättre. Så det är lugnt!
CITAT (stina @ 02-12-2006, 15:39) Jag kan faktiskt inte svara på den här omröstningen. Det beror på vad färgen sitter på....  Jag håller med där! Det beror helt och hållet vad färgen sitter på. Gräsmattan är vackrast när den är grön, himlen när den är blå... I klädval har jag perioder med vissa färger, ibland grönt, ibland blått, ibland rosa osv... Igår såg jag en jättesnygg blus på Kapp-Ahl, i lila toner med svarta korsband fram och snett skurna ärmar. Den hade absolut blivit min nya favorit om den funnits i min storlek...
CITAT (Gossen Ruda @ 02-12-2006, 15:58) Nu har gränsen för löjliga omröstningar definitivt passerats.  Vadå - jättekul omröstning ! Jag ä l s k a r blått och äntligen har någon frågat !
Jag hör till majoriteten som gillar blått mest.  I mitt hus är det mesta i inredningen blått, inklusive husgeråd. Huset har lite blått på utsidan också förresten.
CITAT (Castea @ 02-12-2006, 16:56) Köpte denna tröja nu i veckan, som innehåller i princip alla uppräknade färger. Känner på mig att jag hittat en favorittröja nu. Så jag kan inte bestämma mig. Alla färger är fina.  Åpz! Det är inte jag på bilden!  Snygg tröja,bra att lysa upp nov/dec mörker.Gillar randiga tröjor.
Blomstertanten
02-12-2006, 17:02
CITAT (Gossen Ruda @ 02-12-2006, 15:58) Nu har gränsen för löjliga omröstningar definitivt passerats. :angry: Sitter här och funderar Kanske kan komma på nån löjligare kanske en omröstning om vilken omröstning som är löjligast
Men åååå.. fan va cp ni är.. asså omg!!! Äre kanske löjligt med att rösta på sin favoritfärg?? Tycker ni att det är roligare med snoppstorlekar eller era kåta huliganer??
Men du - det är ju bara 1 som opponerat sig.
Jasså-- ojj då.. men då fåren som oppenerat skylla sej sj då!!
Gossen Ruda
02-12-2006, 19:00
Även om gränsen passerats så är det fortfarande långt kvar till den heliga enfaldens ättestupa. Beträffande snoppstorleken så vill jag minnas att den omröstningen var en reaktion på en annan löjlig omröstning.
CITAT (Gossen Ruda @ 02-12-2006, 19:00) Även om gränsen passerats så är det fortfarande långt kvar till den heliga enfaldens ättestupa. Beträffande snoppstorleken så vill jag minnas att den omröstningen var en reaktion på en annan löjlig omröstning. Jo - det började med BH-kupan.
zaaritha
02-12-2006, 23:15
Ljust syrenfärgat i kläder. Eller turkos.
SVART är min favorit färg. någon påstog att svart inte är en färg, vad jag hört är svart ALLA färger. Blandar du alla färger blir det förr eller senare svart...
Rapchic
02-12-2006, 23:27
CITAT (Anne R @ 03-12-2006, 00:17) SVART är min favorit färg. någon påstog att svart inte är en färg, vad jag hört är svart ALLA färger. Blandar du alla färger blir det förr eller senare svart...  blanda alla färger och det blir vitt  färger är ljus och svart är ju typ avsaknaden från ljus.. men svart kan ju vara färg om man inte kollar så vetenskapligt (obs för att få vitt så kan man inte blanda färger från en palett utam man gör lte stora fält av grunfärgerna på en snurra och sen snurrar man)
Jag har färghumör. Vissa morgnar vet jag bara att jag måste klä mig i granna eller ljusa färger, andra morgnar är det mörka nyanser eller svart som gäller. Samma sak i trädgården, ena dagen lockar den granna rabatten och den andra dagen sitter jag helst bland skuggornas gröna blad. Inne har jag löst det så att jag har nästan uteslutande vita väggar men textiler i olika färger i de olika rummen. Mulle
CITAT (Rapchic @ 02-12-2006, 23:27) CITAT (Anne R @ 03-12-2006, 00:17) SVART är min favorit färg. någon påstog att svart inte är en färg, vad jag hört är svart ALLA färger. Blandar du alla färger blir det förr eller senare svart...  blanda alla färger och det blir vitt  färger är ljus och svart är ju typ avsaknaden från ljus.. men svart kan ju vara färg om man inte kollar så vetenskapligt (obs för att få vitt så kan man inte blanda färger från en palett utam man gör lte stora fält av grunfärgerna på en snurra och sen snurrar man) Men jag blandar med palett... att snurra grundfärgerna är bara en synvilla...
Rapchic
03-12-2006, 00:44
CITAT (Anne R @ 03-12-2006, 01:41) jag menade att svart är avsaknaden av ljus alltså avsaknad av färg fast då det mesta som man anser är svart är ju igentligen andra färger (tycker jag) typ mörk mörk mörk mörk grå m.m ajja nu börjar jag filosofera för mkt
tjaa.. de verkar som favoritfärgen bland er odlaiter är blå  Själv tog jag lila
netaave
04-12-2006, 15:14
Blandar man alla färger blir det faktiskt brunt, det är en av mina favofärger, går utmärkt till turkos som verkligen är min färg.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|