*Stintan*
Ja är det brist på diskussionsämnen eller fantasi som gör att det blivit så många fåniga omröstningar på sistone? Det verkar lite som "Alltid retar det nån". Rätta mig om jag har fel! Jag bara undrar. rolleyes.gif
Gillan
CITAT (Stintan43 @ 03-12-2006, 13:01)
Ja är det brist på diskussionsämnen eller fantasi som gör att det blivit så många fåniga omröstningar på sistone? Det verkar lite som "Alltid retar det nån". Rätta mig om jag har fel! Jag bara undrar. rolleyes.gif

Förmodligen. Har haft samma funderingar länge nu sleep.gif tongue.gif laugh.gif laugh.gif
ninnisky
Har haft precis samma funderingar och därför inte röstat i någon och dessutom skrivit väldigt lite på senare tid!
Snöflinga
Instämmer med föregående talare wub.gif
svinpäls
CITAT (Stintan43 @ 03-12-2006, 13:01)

Det konstigaste är, att varje ny fråga, leder till en ny omröstning ser det ut som. sad.gif sad.gif

Det är inte helt enkelt, att undvika dom heller. mad.gif mad.gif
Farbror Blå
Känns som om vi skulle ha frågat forumet vad dom tycker, kanske i en omröstning? laugh.gif laugh.gif rolleyes.gif
AnitaO
CITAT (Farbror Blå @ 04-12-2006, 14:08)
Känns som om vi skulle ha frågat forumet vad dom tycker, kanske i en omröstning? laugh.gif laugh.gif rolleyes.gif

Jaaa !! En ny omröstning:
"Tycker du det är för många omröstningar?" laugh.gif
LadyG
Menar ni Den här omröstningen? smile.gif
AnitaO
CITAT (AnitaGg @ 04-12-2006, 14:27)
CITAT (Farbror Blå @ 04-12-2006, 14:08)
Känns som om vi skulle ha frågat forumet vad dom tycker, kanske i en omröstning? laugh.gif  :lol:  :rolleyes:

Jaaa !! En ny omröstning:
"Tycker du det är för många omröstningar?" laugh.gif

Ha, ha ....
När jag fortsatte läsa längre ner så fanns det visst en sådan omröstning redan laugh.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon